онлайн казино Украины

Нова транспортна модель Чернігова: водії маршуток перестануть змагатися за пасажирів

Замість 31 автобусного маршруту – 24, повна відмова від старих маршруток на користь сучасних автобусів великої місткості, а також впровадження єдиного електронного квитка та безготівкову пересадку пасажирів протягом 45 хвилин.

Такий проєкт нової інтерактивної моделі пасажирських перевезень представивкерівник науково-дослідної роботи, доцент НУ «Чернігівська Політехніка» Артем Тарасенко на розширеній нараді у міськраді.

Так, дослідники пропонують здійснити ряд заходів, які будуть сприяти оптимізації та розвитку міської транспортної системи, зокрема:

відмовитись від старих маршруток малої місткості на користь нових сучасних автобусів середньої та великої місткості;
ліквідувати маршрути, які дублюють один одного;
збільшення транспорту пристосованого для маломобільних груп населення;
об’єднати розрізнені маршрути в єдину інфраструктурну систему;
покращення екологічного стану (скорочення пробігу, нові екостандарти);
змінити транспортні маршрути міста таким чином, щоб забезпечити транспортну доступність для всіх частин Чернігова;
перейти до європейської моделі оплати транспортної роботи, яка передбачає, що оплата перевізникам здійснюється безпосередньо за фактично виконані рейси, зокрема за кількість кілометрів, які проїхав транспортний засіб, з урахуванням дотримання графіків. Така модель дозволить позбутися перегонів водіїв транспортних засобів, які вони здійснюють з метою наповнення транспортного засобу пасажирами. Тобто, за європейської моделі заробіток водіїв не буде залежати від кількості перевезених пасажирів.
створити єдиний міський центр планування, контролю та аналітики транспортних перевезень;
впровадити єдиний електронний квиток на весь громадський транспорт та безготівкову пересадку пасажирів протягом 45 хвилин.

Які основні проблеми виявили:

застарілість рухомого складу (автобусів віком понад 6 років – 94,7%);
значна частка автобусів малої пасажиромісткості (70%, у т.ч. 25,4% транспортних засобів з одними дверима);
невідповідність рухомого складу автобусів для перевезення маломобільних груп населення (лише 3,9%);
недотримання графіків руху;
більшість маршрутів значно дублюють одне одного;
недостатня кількість транспортних засобів на маршрутах у вечірній час;
низька частка комунального перевізника в перевезенні платних пасажирів (18,8%).
Як зазначив міський голова Владислав Атрошенко, транспортну модель Чернігова однозначно треба змінювати. Але для того, щоб її змінити, потрібні дуже великі кошти.

Наразі вивчається питання щодо придбання транспорту. У нас є місцевий виробник автобусів «Еталон». Тому є велика вірогідність, що автобуси великої місткості місто замовить у нього, зазначив Атрошенко. Також вивчається питання придбання вживаної та нової техніки з європейських країн.

Похожие публикации


Наверх