онлайн казино Украины

Хотіли транспортну революцію – отримали косметичний ремонт

Хотіли транспортну революцію – отримали косметичний ремонтТакими словами можна охарактеризувати підсумки обговорення нової транспортної мережі, яка вже з листопада може запрацювати в Чернігові.
Оновлений її проект презентували сьогодні, 1 червня, у міській раді заступник міського голови Олександр Кириченко та начальник управління транспорту Олександр Бельський. Після пропозицій громадськості до міськради, існуюча мережа зазнає незначних змін, а вулицями як і раніше курсуватимуть маршрутки малої місткості.
Попередній варіант, запропонований чиновниками міськради, без огляду на його плюси і значну кількість мінусів, про які писано-переписано, був свого роду революційним й передбачав ліквідацію низки автобусних маршрутів. Зокрема прибуткових і популярний автобусів №12, 20, 21. Також перебачалось перекроїти і тролейбусну мережу: рогатики, які курсують на Хімволокно, пускати лише до вулиці Індустріальної, лунали пропозиції і ліквідувати 8 маршрут.
Однак після обговорень, скарг і пропозицій(по деяким маршрутам їхня кількість доходила до 999 підписів) від рішучих змін в міськраді відмовились.
З нововведень, які очікують на містян – ліквідація 28-го та 34-го автобусних маршрутів, об’єднання 26го із 32м і 25го із 31м. 23 маршрутку продовжили до Забарівки, змін зазнає і 14 автобус, який ходитиме через вулицю Полуботка.
38 автобус, який обслуговує тролейбусне управління, пропонується ліквідувати за умови достатньої кількості «рогатиків» на лінії. У тролейбусній мережі очікується вже анонсоване введення нових маршрутів: 11-го від Масанів до Бобровиці і 12го від Залізничного Вокзалу до Бобровиці.
Вони, за умови завершення робіт на вулиці Козацькій поїдуть у рейс вже у серпні.
Від цього експерименту у майбутньому залежатиме й доля 20 та 21 автобусів.
Змін зазнає 5 тролейбус, який курсуватиме від Старої Подусівки до Залізничного вокзалу, 10 маршрут продовжать до Сіверянки. Варіант, озвучений вище, вже пройшов усі попередні стадії узгодження і обговорення.
Проект нової транспортної мережі повинні підтримати члени виконкому, згодом очікується проведення конкурсів на маршрути.
Їх проводитимуть лише після закупівлі 10 нових тролейбусів.
Загалом, щодня на лінії виходитимуть 82 тролейбуси при сьогоднішніх 66-ти, зазначив заступник міського голови Олександр Кириченко.
«Як тільки тролейбуси надходять – 3 місяці і ми надсилаємо листи і у нас цей час є, щоб перевізники підготувалися до конкурсу. Тобто, за таких термінів ми 1 жовтня вже виходимо на конкурси»
Тобто, якщо все пройде за планом, вже з листопада Чернігів житиме з новою транспортною мережею.
Стосовно такої важливої складової нової транспортної мережі як графік руху, чиновники обіцяють прописувати такі угоди із перевізниками, аби забезпечити максимальний комфорт пасажирам.
Приміром, максимальний інтервал руху тролейбусів становитиме від 10 до 12 хвилин(виключення – лише 8 тролейбус з інтервалом у 20 хвилин), автобусів від 6 до 8 хвилин.
Окремо буде пункт і про завершення руху. Аби у перевізників не виникало бажання самовільно залишати маршрут раніше встановленого часу планується карати їх штрафом , чи позбавленням ліцензії.
Передбачається також суттєве збільшення на маршрутах автобусів середньої місткості, приміром за словами Олександра Кириченка планується, що маршруток на центральних вулицях міста і Проспекті Перемоги вже не буде. Щоправда, ці плани не виглядають реалістично, адже навряд чи перевізники встигнуть придбати таку кількість автобусів середньої місткості за 3 місяці.
За словами Олександра Бельського, їх закупівля буде прописуватися для кожного перевізника в окремій інвестиційній угоді, тому говорити про те, що Чернігів відмовиться від послуг маршруток поки що зарано.

Похожие публикации


Наверх