Податкова працює зі зверненнями громадян
Робота зі зверненнями громадян - важлива складова діяльності податкової служби області. Саме у такий спосіб забезпечується зворотній зв’язок з громадськістю.
Повідомляє відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю податкової служби у Чернігівській області.
З початку року до податкових органів Чернігівщини надійшли 169 письмових звернень від громадян, в тому числі 145 заяв, 16 скарг, 7 інформаційних запитів та 1 пропозиція. Варто нагадати, що торік до податкової надійшло 133 письмових звернення.
Аналіз тематики звернень свідчить, що переважна більшість стосується питань контрольно-перевірочної роботи, порядку оподаткування доходів громадян, підприємницької діяльності. Крім того, у зверненнях йшлося про плату за землю, ухилення від сплати податків тощо.
Через приймальню громадян на особистий прийом до керівників та посадових осіб звернулося 287 громадян. Вони переважно порушували питання податку на доходи фізичних осіб, оподаткування доходів підприємницької діяльності, податку на додану вартість, податку на прибуток, контрольно-перевірочної роботи та плати за землю.
Нині податкова служба Чернігівської області працює в площині створення високоякісної сервісної служби. У 13 податкових інспекціях області вже працюють Центри обслуговування платників податків. Найближчим часом такі центри будуть відкриті і у відділеннях. Центри відчутно покращили умови обслуговування платників податків.
Активно впроваджуються і нові електронні сервіси та системи дистанційного обслуговування. Приміром, завдяки спеціальному антикорупційному проекту "Пульс податкової" громадяни отримали можливість оперативного та неупередженого реагування на перешкоди, що виникають у спілкуванні податківців та платників податків.
Повідомляє відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю податкової служби у Чернігівській області.
З початку року до податкових органів Чернігівщини надійшли 169 письмових звернень від громадян, в тому числі 145 заяв, 16 скарг, 7 інформаційних запитів та 1 пропозиція. Варто нагадати, що торік до податкової надійшло 133 письмових звернення.
Аналіз тематики звернень свідчить, що переважна більшість стосується питань контрольно-перевірочної роботи, порядку оподаткування доходів громадян, підприємницької діяльності. Крім того, у зверненнях йшлося про плату за землю, ухилення від сплати податків тощо.
Через приймальню громадян на особистий прийом до керівників та посадових осіб звернулося 287 громадян. Вони переважно порушували питання податку на доходи фізичних осіб, оподаткування доходів підприємницької діяльності, податку на додану вартість, податку на прибуток, контрольно-перевірочної роботи та плати за землю.
Нині податкова служба Чернігівської області працює в площині створення високоякісної сервісної служби. У 13 податкових інспекціях області вже працюють Центри обслуговування платників податків. Найближчим часом такі центри будуть відкриті і у відділеннях. Центри відчутно покращили умови обслуговування платників податків.
Активно впроваджуються і нові електронні сервіси та системи дистанційного обслуговування. Приміром, завдяки спеціальному антикорупційному проекту "Пульс податкової" громадяни отримали можливість оперативного та неупередженого реагування на перешкоди, що виникають у спілкуванні податківців та платників податків.