Платники податків оцінили податківців
Понад 87% платників податків Чернігівщини позитивно сприймають прогресивні зміни податкової служби, які були запроваджені протягом 2012 року.
Повідомляє відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю податкової служби у Чернігівській області.
Такий висновок зробили податківці області після вивчення громадської думки з питань оцінки діяльності органів ДПС України та якості обслуговування платників податків.
При проведенні семінарів, „круглих столів” та інших заходів протягом листопада-грудня платникам податків пропонувалося відповісти на шість запитань анкети. В опитуванні взяли участь понад 600 респондентів.
Вкотре було вивчено думку населення щодо розуміння платниками податків податкового законодавства. Результати свідчать, що більшість опитаних (61%) досить чітко орієнтуються у Податковому кодексі. Решта (39%) вважають, що податкове законодавство потребує доопрацювання.
Роботою Центрів обслуговування платників податків задоволені майже 62% респондентів, 38% - визначили, як добру. Відвідувачі Центрів оцінили комфортні умови обслуговування, які створені податковою для отримання податкових адміністративних та інформаційних послуг.
Нові електронні сервіси від податкової позитивно оцінили 84% опитаних, і лише 9% відповіли, що їх не використовують. Більшість (73%) респондентів електронну форму подання податкової звітності вважають зручнішою, ніж паперову. 16,5% - зазначили, що механізм подання податкової звітності потребує доопрацювання, і майже 10% - не використовують таку форму подання звітності.
Отже, проведене опитування свідчить про позитивне ставлення платників податків до діяльності податкової служби.
Повідомляє відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю податкової служби у Чернігівській області.
Такий висновок зробили податківці області після вивчення громадської думки з питань оцінки діяльності органів ДПС України та якості обслуговування платників податків.
При проведенні семінарів, „круглих столів” та інших заходів протягом листопада-грудня платникам податків пропонувалося відповісти на шість запитань анкети. В опитуванні взяли участь понад 600 респондентів.
Вкотре було вивчено думку населення щодо розуміння платниками податків податкового законодавства. Результати свідчать, що більшість опитаних (61%) досить чітко орієнтуються у Податковому кодексі. Решта (39%) вважають, що податкове законодавство потребує доопрацювання.
Роботою Центрів обслуговування платників податків задоволені майже 62% респондентів, 38% - визначили, як добру. Відвідувачі Центрів оцінили комфортні умови обслуговування, які створені податковою для отримання податкових адміністративних та інформаційних послуг.
Нові електронні сервіси від податкової позитивно оцінили 84% опитаних, і лише 9% відповіли, що їх не використовують. Більшість (73%) респондентів електронну форму подання податкової звітності вважають зручнішою, ніж паперову. 16,5% - зазначили, що механізм подання податкової звітності потребує доопрацювання, і майже 10% - не використовують таку форму подання звітності.
Отже, проведене опитування свідчить про позитивне ставлення платників податків до діяльності податкової служби.