Податківці на зв’язку
Ефективним засобом доведення до платників податків інформації щодо діяльності органів ДПС та застосування податкового законодавства є проведення сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія».
Повідомляє відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю податкової служби у Чернігівській області.
Цього разу на запитання платників податків відповідала завідувач сектору забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян ДПС в області Олена Михайлик. Пропонуємо відповіді на запитання, з якими найчастіше звертаються громадяни.
- Які обов’язкові реквізити повинен містити інформаційний запит?
Письмовий запит на інформацію подається у довільній формі, при цьому повинен містити:
-прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);
-загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
-підпис і дату за умови подання письмового запиту.
- У які терміни розглядаються звернення громадян та запити на публічну інформацію?
Статтею 20 Закону України «Про звернення громадян» визначено, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Відповідно до Закону «Про доступ до публічної інформації» відповідь на інформаційний запит надається не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
- У яких випадках звернення не розглядаються?
Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Також не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
- Чи проводяться особисті прийоми громадян керівниками органів ДПС?
З початку року керівництвом податкових органів області проведено 233 особистих прийоми громадян. Записатися на особистий прийом до посадових осіб ДПС у Чернігівській області можна за тел.652-300. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години відповідно до затверджених графіків.
Повідомляє відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю податкової служби у Чернігівській області.
Цього разу на запитання платників податків відповідала завідувач сектору забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян ДПС в області Олена Михайлик. Пропонуємо відповіді на запитання, з якими найчастіше звертаються громадяни.
- Які обов’язкові реквізити повинен містити інформаційний запит?
Письмовий запит на інформацію подається у довільній формі, при цьому повинен містити:
-прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);
-загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
-підпис і дату за умови подання письмового запиту.
- У які терміни розглядаються звернення громадян та запити на публічну інформацію?
Статтею 20 Закону України «Про звернення громадян» визначено, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Відповідно до Закону «Про доступ до публічної інформації» відповідь на інформаційний запит надається не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
- У яких випадках звернення не розглядаються?
Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Також не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
- Чи проводяться особисті прийоми громадян керівниками органів ДПС?
З початку року керівництвом податкових органів області проведено 233 особистих прийоми громадян. Записатися на особистий прийом до посадових осіб ДПС у Чернігівській області можна за тел.652-300. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години відповідно до затверджених графіків.