Перевізників треба контролювати, як і самих «контролерів»
 Перевізників, які працюють на транспортних маршрутах Чернігова, варто прискіпливо перевірити на предмет дотримання Правил перевезення пасажирів, а контролерів з управління транспорту Чернігівської міської ради самих треба перевіряти на предмет корупції та лобізму інтересів перевізників.
Перевізників, які працюють на транспортних маршрутах Чернігова, варто прискіпливо перевірити на предмет дотримання Правил перевезення пасажирів, а контролерів з управління транспорту Чернігівської міської ради самих треба перевіряти на предмет корупції та лобізму інтересів перевізників.У цьому переконані активісти формації «С14». Нещодавно вони спостерігали за роботою контролерів і зробили невтішні висновки щодо них.
Представники управління транспорту Чернігівської міської ради планово «відпрацьовували» на предмет порушень міський маршрут №44.
Проконтролювати роботу контролерів взялись громадські активісти з формації «С14», які раніше вже перевіряли міський пасажирський транспорт і зафіксували у відповідних актах численні порушення з боку перевізників.
Під час останньої перевірки на маршруті №44 були виявленні численні порушення Правил перевезення пасажирів.
З основних – неналежний санітарний стан салонів маршрутних таксі, неформений брудний одяг водіїв, відсутність відомостей про перевізника, відсутність інформації про проїзд для пільгових категорій пасажирів. В багатьох маршрутках брудні та порвані сидіння, а в деяких двері, заклеєні скотчем, що ставить під сумнів належний технічний стан самої маршрутки.
Все це мали фіксувати представники управління транспорту ЧМР у відповідних актах. Активісти готові були виступити в якості свідків та підписатись під кожним порушенням. Однак представники контролюючого органу всі вказані порушення фіксували не в спеціальних актах, а в блокнотиках. На запитання чому фіксація порушень відбувається з порушеннями представники транспортного управління відповів «Потому что! Так надо».
Після подібного роду перевірок більше не виникає жодних питань щодо стану маршрутних таксі і неадекватних водіїв на маршрутах. Одначе, напрошуються питання компетентності чиновників, яких утримують коштом платників податків. Про яке підвищення вартості проїзду може йти мова, коли перевізниками не виконуються елементарні Правила перевезення пасажирів, а управління транспорту впритул не бачить численних порушень?














