онлайн казино Украины

Транспортна реформа у Чернігові перетвориться на переділ ринку перевезень?

Транспортна реформа у Чернігові перетвориться на переділ ринку перевезень?Цей матеріал готувався перед попереднім засіданням Чернігівського міськвиконкому, який відбувся 1 вересня. На нього вносився проект рішення «Про затвердження мережі міських автобусних маршрутів загального користування».
Простою мовою – про «нову» транспортну мережу. Однак за день до засідання проект таємничо зник із сайту міськради.
Як пояснили потім – через те, що заступник міського голови Олександр Кириченко не погодив такі різкі рухи із Владиславом Атрошенком. В управлінні транспорту сказали, що причина в нерозумінні того, що робити із дачними маршрутами.
Сьогодні на сайті міськради з’явився «оновлений» проект рішення і від попереднього він відрізняється хіба відсутністю у переліку «дачних» маршрутів. Зокрема, 1 та 36. Загалом, концепція «нової транспортної мережі» у запропонованому варіанті більше нагадує зміну табличок та скорочення деяких маршрутів(ліквідація 3 маршрутів(28,34 і 38) та об’єднання 4х(26 та 32 і 25 та 31) - ред.)
Запропонований проект депутат Деснянської районної ради Тетяна Романова характеризує так: «У теорії він позитивний. Але на практиці може виявитися зрадою».
Сумніви щодо доцільності проведення такої реформи у неї викликає той факт, що в проекті рішення пропонується просто розірвати договори й провести новий конкурс із перевізниками до 20 грудня 2016 року.
Під дію рішення виконкому у разі його ухвалення потрапить і «зразковий» 27 маршрут, за нормальні умови перевезень на якому декілька місяців билися активісти.
«Я думаю, багато речей можна було прописати у проекті рішення виконкому: наприклад, стосовно автобусів середньої місткості на певних маршрутах(пропонувалося, що такі автобуси будуть їздити на центральних вулицях – ред..). І ми пропонували план написати, якого б ми притримувалися при ухваленні нової транспортної мережі. У Бельського, наскільки я знаю, цей план є» - розповідає Романова.
«Те ж саме стосується єдиної уніформи для всіх маршрутників, або ж графіку руху. Поки що з проекту рішення виконкому випливає лише те, що договори будуть розірвані. Чому всі ці речі не прописані в додатку до рішення виконкому? Наприклад, коли пропонували змінювати нумерацію маршрутів, це рішення пропонувалося виносити на виконком, а такі важливі для здійснення транспортної реформи речі, виконком не буде ухвалювати. Але якщо були прописані жорсткі умови для конкурсу(стосовно технічного стану автобусів, графіку руху), тоді у нас був би шанс змінити транспортну систему» - каже Тетяна Романова.
На її думку, міська влада не хоче прописувати запропоновані активістами зміни через побоювання того, що це не буде виконано. Ухвалення нової транспортної мережі у тому вигляді, в якому є, може означати лише банальний переділ ринку чернігівських перевезень. Виграти у цій боротьбі найбільші шанси матимуть підприємства Сергія Вакуленка.
«Бо є національне законодавство, постанова КМУ 1081, де прописані умови проведення конкурсів. Найбільші шанси виграти конкурси будуть у великих перевізників, таких як «Пассервіс» Вакуленка. Якщо він захоче виграти маршрут у будь-якого іншого місцевого перевізника – він його виграє, у ФОПа тим більше» - пояснює Романова.
Вона додає: невеликі перевізники вже побоюються за свою долю, адже крупні гравці можуть легко витіснити їх з ринку. Головна ж ідея транспортної реформи, яка декларувалася першочергово – зробити так, аби почало заробляти Чернігівське тролейбусне управління, вже провалена.

Похожие публикации


Наверх