Пряма дорога на Шерстянку через колії всього за 20 мільйонів
Влада обіцяє пряму дорогу на Шерстянку, мікрорайон Чернігова.
Як же збираються прокласти цю дорогу? Невже прямо по рейкам?
Пряма дорога на Шерстянку почнеться від адміністративної будівлі камвольно-суконного комбінату (КСК) на вулиці Щорса. Буде виходити безпосередньо на мікрорайон, на вулицю Текстильників. Завершиться біля прохідної колишньої фабрики первинної обробки вовни (ПОШ), там, де будка охорони. Довжина - близько кілометра. Ширина - 7,6 метра. Вартість - 20 млн. грн.
Про це розповів заступник міського голови Олександр Сердюк.
Олександр Вікторович підтвердив, що дорога дійсно буде перетинати дві залізничні колії. Один шлях вже недіючий. Інший діючий. На діючому шляху побудують залізничний переїзд. А також світлофор регулювання за викликом.
Головний інженер проекту, проектант Чернігівського відділу Українського державного інституту проектування доріг («Укрдіпродор») Ольга Прівалова пояснює, що такий світлофор ставлять зазвичай там, де перетинаються залізничний і автомобільний шляху, але перевага - за автомобільним транспортом. Там, де рух поїздів непостійне, доречний світлофор з ручним включенням. На залізницях ця техніка добре відпрацьована.
Нерегульований переїзд, тобто переїзд зі світлофором ручного включення, є в районі вулиць Попова та Ціолковського.
Маневрений склад (локомотив з вагонами) під'їжджає до переїзду і зупиняється.
- Укладач вагонів (є така посада) зупиняє маневрений складу (вагон з локомотива
ми), натискаючи на кнопку. Включається загороджувальний сигнал. Укладач вагонів переконується в безпеці шляху і дає машиністу команду їхати, - пояснює принцип роботи нерегульованих переїздів інженер станції Чернігів Олена Манжос.
Дорога на Шерстянці пройде по землях, які були в користуванні приватних осіб і підприємств.
Частина території, виділеної під дорогу, сьогодні фактично продана. У свій час, коли люди купували нерухомість, землю брали в оренду.
З усіма домовилися, землю вилучили. На сесії землю передали управлінню капітального будівництва міськради, який є замовником робіт, - говорить Олександр Сердюк.
Загальна площа вилученої землі 0,7707 гектара (77 соток). Землі вилучені у підприємств «ТПК Північ», «Ірбіс ЛТД», «ЧернігіввовнаПлюс», «ЧернігіввовнаТранс», а також у приватних осіб.
Документація на будівництво дороги зараз в стадії робочого проекту.
- Коли буде затверджена документація та будуть гроші, проведемо тендер. Визначимо підрядника, - каже заступник міського голови.
Орієнтовна вартість дороги - 20 мільйонів гривень.
- Гроші з міського бюджету? - Запитую.
- Ми будемо просити держбюджет. Адже це стосується цілого мікрорайону. У цьому році, я сподіваюся, ми почнемо підготовчі роботи. Будемо переносити паркани, комунікації, - відповідає Сердюк. - Після підготовчих робіт будуть великі зміни по вулиці Щорса. Розширення проїзної частини. Перевлаштування тролейбусних ліній.
Як же збираються прокласти цю дорогу? Невже прямо по рейкам?
Пряма дорога на Шерстянку почнеться від адміністративної будівлі камвольно-суконного комбінату (КСК) на вулиці Щорса. Буде виходити безпосередньо на мікрорайон, на вулицю Текстильників. Завершиться біля прохідної колишньої фабрики первинної обробки вовни (ПОШ), там, де будка охорони. Довжина - близько кілометра. Ширина - 7,6 метра. Вартість - 20 млн. грн.
Про це розповів заступник міського голови Олександр Сердюк.
Олександр Вікторович підтвердив, що дорога дійсно буде перетинати дві залізничні колії. Один шлях вже недіючий. Інший діючий. На діючому шляху побудують залізничний переїзд. А також світлофор регулювання за викликом.
Головний інженер проекту, проектант Чернігівського відділу Українського державного інституту проектування доріг («Укрдіпродор») Ольга Прівалова пояснює, що такий світлофор ставлять зазвичай там, де перетинаються залізничний і автомобільний шляху, але перевага - за автомобільним транспортом. Там, де рух поїздів непостійне, доречний світлофор з ручним включенням. На залізницях ця техніка добре відпрацьована.
Нерегульований переїзд, тобто переїзд зі світлофором ручного включення, є в районі вулиць Попова та Ціолковського.
Маневрений склад (локомотив з вагонами) під'їжджає до переїзду і зупиняється.
- Укладач вагонів (є така посада) зупиняє маневрений складу (вагон з локомотива
ми), натискаючи на кнопку. Включається загороджувальний сигнал. Укладач вагонів переконується в безпеці шляху і дає машиністу команду їхати, - пояснює принцип роботи нерегульованих переїздів інженер станції Чернігів Олена Манжос.
Дорога на Шерстянці пройде по землях, які були в користуванні приватних осіб і підприємств.
Частина території, виділеної під дорогу, сьогодні фактично продана. У свій час, коли люди купували нерухомість, землю брали в оренду.
З усіма домовилися, землю вилучили. На сесії землю передали управлінню капітального будівництва міськради, який є замовником робіт, - говорить Олександр Сердюк.
Загальна площа вилученої землі 0,7707 гектара (77 соток). Землі вилучені у підприємств «ТПК Північ», «Ірбіс ЛТД», «ЧернігіввовнаПлюс», «ЧернігіввовнаТранс», а також у приватних осіб.
Документація на будівництво дороги зараз в стадії робочого проекту.
- Коли буде затверджена документація та будуть гроші, проведемо тендер. Визначимо підрядника, - каже заступник міського голови.
Орієнтовна вартість дороги - 20 мільйонів гривень.
- Гроші з міського бюджету? - Запитую.
- Ми будемо просити держбюджет. Адже це стосується цілого мікрорайону. У цьому році, я сподіваюся, ми почнемо підготовчі роботи. Будемо переносити паркани, комунікації, - відповідає Сердюк. - Після підготовчих робіт будуть великі зміни по вулиці Щорса. Розширення проїзної частини. Перевлаштування тролейбусних ліній.