Чому Чернігів втрачає туристів?
З цього запитання розпочалося засідання круглого столу за участі громади Чернігова і народного депутата України Валерія Дубіля.
- Жителі міста хочуть, щоб воно було туристичним, - зазначили організатори круглого столу.
Найбільш актуальним є потенціал історичних пам'яток і річки Десна. На думку городян, найбільше розвитку туризму заважають недопрацювання міської влади.
Туристи зазвичай приїздять до Чернігова на одинь день, але останнім часом у людей з'являється бажання залишитися на кілька днів. А для цього туриста потрібно чимось зайняти, і такі послуги з'являються: сплав на плотах Десною, катання на конях і на повітряній кулі. Біля міському парку є кілька будинків, де туристи можуть лікуватися бджолами, просто як у Межигір'ї у Віктора Федоровича. Розвивається справа історичних реконструкцій під час проведення різноманітних фестивалів і квестів. Багато молодіжних і громадських організацій практикують екстремальні розваги і туризм.
За словами директорки мистецької галереї "Круті сходи" Тетяни Жогалко не вистачає самих туристів, а ще на її думку дуже було б непогано, якби майстрам і торговцям сувенірами знизили орендну плату.
Представник православної громади храму святої Катерини Віктор Левченко, зокрема, сказав:
- Ми нічого не робимо, а туристів більшає. А якби ми робили? Все повинно бути в комплексі: і музеї, і сервіс, і фестивалі. Чернігів по частині історичних цінностей - це клондайк України. Ми його не використовуємо.
На жаль, інфракстуктура міста не сприяє відвідуванню Чернігова людьми з обмеженими можливостями. Пандуси і бордюри в місті не відповідають будівельним нормам і роблять туризм для таких людей, скоріш, екстремальним. На думку учасників круглого столу це скоріш проблема людяності. Тому на круглому столі був зачитаний лист до міського голови щодо подолання цієї проблеми.
- За доходи від туризму у владі відповідального немає. У нас навіть немає відповіді на запитання, скільки ми хочемо бачити у Чернігові туристів. В той час як Прага щорічно приймає 100-110 мільйонів туристів. Не вистачає звичайних вказівників, які приманюють транзитних туристів. Нам треба розірвати замкнене коло - створити перший потік туристів, - вважає представник агенції "Вектор" Сергій Кнуренко.
А на думку депутата міськради В'ячеслава Лебідя, найбільше прибутку від туристів у Європі дають отелі. У Чернігові це загалом близько 500 номерів, які розраховані приблизно на 900 людей, а це за нормами у 6 разів менше ніж у Європі. І це при завантаженні чернігівських готелів всього на 11%.
- Я як депутат жодного разу не був запрошений на круглі столи і обговорення за участі міської влади, нам не вистачає співпраці, бо перша хвороба у нас - грошова. Усі думають, як заробити гроші. Тому і діти наші належним чином не шанують нашої історії. Потрібен один господарник, який стежить за пам'ятками і потрібна Віра, щоб зберігати нашу історію, - сказав Валерій Дубіль.
Не обійшлося без невдоволення, яке висловила на своїй сторінці у мережі Фейсбук від імені ініціативної групи молодих людей Тетяна Бойко. Претензія стосується запозичення організаторами заходу ідей без посилання на авторство у групи, яка об'єднала рестораторів, превізників і власників отелів. На думку пані Тетяни, у роздаткових матеріалах використані логотипи і згадки про готові туристичні рішення без посилання на авторів.
- Жителі міста хочуть, щоб воно було туристичним, - зазначили організатори круглого столу.
Найбільш актуальним є потенціал історичних пам'яток і річки Десна. На думку городян, найбільше розвитку туризму заважають недопрацювання міської влади.
Туристи зазвичай приїздять до Чернігова на одинь день, але останнім часом у людей з'являється бажання залишитися на кілька днів. А для цього туриста потрібно чимось зайняти, і такі послуги з'являються: сплав на плотах Десною, катання на конях і на повітряній кулі. Біля міському парку є кілька будинків, де туристи можуть лікуватися бджолами, просто як у Межигір'ї у Віктора Федоровича. Розвивається справа історичних реконструкцій під час проведення різноманітних фестивалів і квестів. Багато молодіжних і громадських організацій практикують екстремальні розваги і туризм.
За словами директорки мистецької галереї "Круті сходи" Тетяни Жогалко не вистачає самих туристів, а ще на її думку дуже було б непогано, якби майстрам і торговцям сувенірами знизили орендну плату.
Представник православної громади храму святої Катерини Віктор Левченко, зокрема, сказав:
- Ми нічого не робимо, а туристів більшає. А якби ми робили? Все повинно бути в комплексі: і музеї, і сервіс, і фестивалі. Чернігів по частині історичних цінностей - це клондайк України. Ми його не використовуємо.
На жаль, інфракстуктура міста не сприяє відвідуванню Чернігова людьми з обмеженими можливостями. Пандуси і бордюри в місті не відповідають будівельним нормам і роблять туризм для таких людей, скоріш, екстремальним. На думку учасників круглого столу це скоріш проблема людяності. Тому на круглому столі був зачитаний лист до міського голови щодо подолання цієї проблеми.
- За доходи від туризму у владі відповідального немає. У нас навіть немає відповіді на запитання, скільки ми хочемо бачити у Чернігові туристів. В той час як Прага щорічно приймає 100-110 мільйонів туристів. Не вистачає звичайних вказівників, які приманюють транзитних туристів. Нам треба розірвати замкнене коло - створити перший потік туристів, - вважає представник агенції "Вектор" Сергій Кнуренко.
А на думку депутата міськради В'ячеслава Лебідя, найбільше прибутку від туристів у Європі дають отелі. У Чернігові це загалом близько 500 номерів, які розраховані приблизно на 900 людей, а це за нормами у 6 разів менше ніж у Європі. І це при завантаженні чернігівських готелів всього на 11%.
- Я як депутат жодного разу не був запрошений на круглі столи і обговорення за участі міської влади, нам не вистачає співпраці, бо перша хвороба у нас - грошова. Усі думають, як заробити гроші. Тому і діти наші належним чином не шанують нашої історії. Потрібен один господарник, який стежить за пам'ятками і потрібна Віра, щоб зберігати нашу історію, - сказав Валерій Дубіль.
Не обійшлося без невдоволення, яке висловила на своїй сторінці у мережі Фейсбук від імені ініціативної групи молодих людей Тетяна Бойко. Претензія стосується запозичення організаторами заходу ідей без посилання на авторство у групи, яка об'єднала рестораторів, превізників і власників отелів. На думку пані Тетяни, у роздаткових матеріалах використані логотипи і згадки про готові туристичні рішення без посилання на авторів.