Туризм у Чернігові: коли його промоцією займуться всерйоз
Зміни до Програми розвитку туризму та промоції міста на 2019–2021 роки обговорили на засіданні виконкому 5 вересня.
Свою думку щодо розвитку туризму у місті озвучив міський голова Владислав Атрошенко.
- Ми не знаємо, який буде бюджет, які будуть можливості. Але загальна ситуація така. Цього року відкриваємо реконструйовану нижню частину Валу. На наступний рік допрацьовується класна композиція вхідної групи на Вал, цього року не встигаємо, винесемо її на обговорення містобудівної ради. Далі, по недобудованому Дворянському зібранню на Валу ми закінчуємо процедуру, проектні роботи. Інші приватна будівля на Валу, наскільки я розумію, продається, тому там буде впорядковано територію, це покращить сприйняття Валу. Нам потрібно далі зробити певний туристичний хаб, залучивши досвідчених проектантів, можливо і місцевих. Бачення таке: щоб це були сучасні умови, коли приїхав автобус, людина могла тут же піти, що називається, помити руки. І головне, щоб була інформація для туриста: де готель, де поїсти, де супермаркети та ринки, де, найголовніше, історична складова. І тоді турист зразу собі все відмітив у свідомості, які позиції для нього цікаві, - пропонує міський голова.
На думку Владислава Атрошенка, активно займатись туристичною промоцією міста варто тоді, коли за 2-3 роки центральна частина міста та Вал будуть у такому стані, щоб достойно приймати туристів. Тоді буде більш серйозна реклама, співпраця з туристичними агенціями, наприклад, угоди міжнародного рівня: місто їм комісійні, вони місту туристів. Також планується запросити професійних промоутерів для консультацій.
- Я особисто буду займатись промоцією. Тому що зараз, я вважаю, що зарано. Я боюся відтоку туристів. Якщо зараз запросимо туристів, приїде маса людей, і ми не дамо ту інфраструктуру, яку вони чекають, це буде найгірша ситуація. Зараз поволі йде зростання: більше туристів вихідного дня, туристів історичних, - сказав мер.
Наразі ж, за пропозицією Управління культури та туризму міської ради виконком погодив перерозподіл коштів Програми розвитку туризму та промоції міста на 2019–2021 роки. Зокрема, будуть посилені фінансово такі напрямки:
- - придбання презентаційних, інформаційних матеріалів, сувенірної, рекламно-поліграфічної продукції про місто Чернігів;
- - проведення Чернігівського туристичного форуму, Всесвітнього дня туризму, Дня туризму в Україні;
- - впровадження нових туристично привабливих конкурсів, фестивалів в місті;
- - проведення безкоштовних щонедільних екскурсій для туристів та відвідувачів міста.
Серед нового – тематичне розширення порталу www.Chernihiv.Travel» та підготовка каталогу туристичних об’єктів міста Чернігова.
Кошти на зазначені напрями незначні (148 тис. грн), їх знімуть з інших статей Програми, тож додаткового навантаження на міський бюджет не буде.
Погоджені виконкомом зміни до Програми розвитку туризму та промоції міста на 2019–2021 роки розглядатиме наступна сесія Чернігівської міської ради.
Свою думку щодо розвитку туризму у місті озвучив міський голова Владислав Атрошенко.
- Ми не знаємо, який буде бюджет, які будуть можливості. Але загальна ситуація така. Цього року відкриваємо реконструйовану нижню частину Валу. На наступний рік допрацьовується класна композиція вхідної групи на Вал, цього року не встигаємо, винесемо її на обговорення містобудівної ради. Далі, по недобудованому Дворянському зібранню на Валу ми закінчуємо процедуру, проектні роботи. Інші приватна будівля на Валу, наскільки я розумію, продається, тому там буде впорядковано територію, це покращить сприйняття Валу. Нам потрібно далі зробити певний туристичний хаб, залучивши досвідчених проектантів, можливо і місцевих. Бачення таке: щоб це були сучасні умови, коли приїхав автобус, людина могла тут же піти, що називається, помити руки. І головне, щоб була інформація для туриста: де готель, де поїсти, де супермаркети та ринки, де, найголовніше, історична складова. І тоді турист зразу собі все відмітив у свідомості, які позиції для нього цікаві, - пропонує міський голова.
На думку Владислава Атрошенка, активно займатись туристичною промоцією міста варто тоді, коли за 2-3 роки центральна частина міста та Вал будуть у такому стані, щоб достойно приймати туристів. Тоді буде більш серйозна реклама, співпраця з туристичними агенціями, наприклад, угоди міжнародного рівня: місто їм комісійні, вони місту туристів. Також планується запросити професійних промоутерів для консультацій.
- Я особисто буду займатись промоцією. Тому що зараз, я вважаю, що зарано. Я боюся відтоку туристів. Якщо зараз запросимо туристів, приїде маса людей, і ми не дамо ту інфраструктуру, яку вони чекають, це буде найгірша ситуація. Зараз поволі йде зростання: більше туристів вихідного дня, туристів історичних, - сказав мер.
Наразі ж, за пропозицією Управління культури та туризму міської ради виконком погодив перерозподіл коштів Програми розвитку туризму та промоції міста на 2019–2021 роки. Зокрема, будуть посилені фінансово такі напрямки:
- - придбання презентаційних, інформаційних матеріалів, сувенірної, рекламно-поліграфічної продукції про місто Чернігів;
- - проведення Чернігівського туристичного форуму, Всесвітнього дня туризму, Дня туризму в Україні;
- - впровадження нових туристично привабливих конкурсів, фестивалів в місті;
- - проведення безкоштовних щонедільних екскурсій для туристів та відвідувачів міста.
Серед нового – тематичне розширення порталу www.Chernihiv.Travel» та підготовка каталогу туристичних об’єктів міста Чернігова.
Кошти на зазначені напрями незначні (148 тис. грн), їх знімуть з інших статей Програми, тож додаткового навантаження на міський бюджет не буде.
Погоджені виконкомом зміни до Програми розвитку туризму та промоції міста на 2019–2021 роки розглядатиме наступна сесія Чернігівської міської ради.