Ресурсна кімната. У Чернігові у дитсадку №37 облаштували інклюзивну групу
Яскраві іграшки, цікава дидактика та підсвітка. У чернігівському дитячому садочку №37 з‘явилась ресурсна кімната. Це спеціально обладнаний освітній простір, покликаний створити максимально сприятливі умови для гармонійного розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Такі поступово облаштовують вже протягом кількох років у навчальних закладах міста, повідомляє телеканал «Дитинець».
Ресурсна кімната. У Чернігові у дитсадку №37 облаштували інклюзивну групу (ВІДЕО), фото-1
За словами завідувачки ДНЗ №37 Тетяни Середи, у дитячому садочку №37 три інклюзивні групи, в яких виховується 9 дітей, тобто в кожній групі по 3 дитини. Також є ще три спеціалізовані групи для дітей з затримкою психічного розвитку, для дітей з затримкою мовного розвитку і для дітей, які мають проблеми з зором.
Ресурсна кімната у ДНЗ №37 складається з двох спеціалізованих приміщень. У першій кімнаті з дітьми працюватиме логопед та вчитель дифектолог, у другій психолог. Облаштовувати їх ще почали у вересні минулого року. Через закриття однієї з груп у садочку звільнились одразу два приміщення, які вирішили переробити у ресурсну кімнату.
Ресурсна кімната. У Чернігові у дитсадку №37 облаштували інклюзивну групу (ВІДЕО), фото-2
Більшість матеріалів для роботи зроблені власними руками вихователів та виховательок дитячого садочка, інша частина – за кошт державних субвенцій.
Кімната для розвантаження створена для того, щоб організувати психологічні та розвиткові заняття, рухливі ігри, тренування, використовуючи обладнання, різноманітні дидактичні матеріалі та розвиваючи іграшки, – педагоги матимуть змогу максимально ефективно працювати з інклюзивними групами.
Ресурсна кімната. У Чернігові у дитсадку №37 облаштували інклюзивну групу (ВІДЕО), фото-3
Незважаючи на те, що ресурсна кімната нині вже повністю готова до роботи, для вихованців та вихованок ДНЗ №37 вона має стати справжнім сюрпризом.
Через те, що у закладі досі тривають ремонтні роботи з оновлення харчоблоку, діти тимчасово перебувають у інших дошкільних закладах. Тож випробувати освітній простір поки не мають змоги. Проте, як тільки ремонт буде завершено, тут почнуть проводити перші заняття, кажуть вихователі.
Такі поступово облаштовують вже протягом кількох років у навчальних закладах міста, повідомляє телеканал «Дитинець».
Ресурсна кімната. У Чернігові у дитсадку №37 облаштували інклюзивну групу (ВІДЕО), фото-1
За словами завідувачки ДНЗ №37 Тетяни Середи, у дитячому садочку №37 три інклюзивні групи, в яких виховується 9 дітей, тобто в кожній групі по 3 дитини. Також є ще три спеціалізовані групи для дітей з затримкою психічного розвитку, для дітей з затримкою мовного розвитку і для дітей, які мають проблеми з зором.
Ресурсна кімната у ДНЗ №37 складається з двох спеціалізованих приміщень. У першій кімнаті з дітьми працюватиме логопед та вчитель дифектолог, у другій психолог. Облаштовувати їх ще почали у вересні минулого року. Через закриття однієї з груп у садочку звільнились одразу два приміщення, які вирішили переробити у ресурсну кімнату.
Ресурсна кімната. У Чернігові у дитсадку №37 облаштували інклюзивну групу (ВІДЕО), фото-2
Більшість матеріалів для роботи зроблені власними руками вихователів та виховательок дитячого садочка, інша частина – за кошт державних субвенцій.
Кімната для розвантаження створена для того, щоб організувати психологічні та розвиткові заняття, рухливі ігри, тренування, використовуючи обладнання, різноманітні дидактичні матеріалі та розвиваючи іграшки, – педагоги матимуть змогу максимально ефективно працювати з інклюзивними групами.
Ресурсна кімната. У Чернігові у дитсадку №37 облаштували інклюзивну групу (ВІДЕО), фото-3
Незважаючи на те, що ресурсна кімната нині вже повністю готова до роботи, для вихованців та вихованок ДНЗ №37 вона має стати справжнім сюрпризом.
Через те, що у закладі досі тривають ремонтні роботи з оновлення харчоблоку, діти тимчасово перебувають у інших дошкільних закладах. Тож випробувати освітній простір поки не мають змоги. Проте, як тільки ремонт буде завершено, тут почнуть проводити перші заняття, кажуть вихователі.