Чи варто зупиняти рух громадського транспорту в Чернігові?
Уже другий тиждень Україна перебуває на карантині. Майже щодня з’являються нові обмеження. Минулого тижня виконком Чернігівської міської ради ухвалив рішення про заборону руху громадського транспорту спочатку на вихідні, а потім з п’ятниці, 27 березня, і аж до кінця карантину.
Аби дотримуватися правил карантину, ми дистанційно поспілкувались із чернігівцями та поцікавились їх ставленням до такої заборони і як відсутність громадського транспорту в місті може вплинути на них особисто.
Юрій Ткач, директор обласного художнього музею ім. Галагана:
– Підтримую заборону громадського транспорту на час карантину, особливо зважаючи на великі сумніви щодо ретельної дезінфекції транспортних засобів, які курсують містом, а також дотримання правил особистої гігієни пасажирами. Хоча за умови дотримання всіх санітарних норм, наприклад, тролейбуси можна було б не відміняти.
Щодо мене, то я на роботу та з роботи ходжу пішки. По місту ж намагаюся максимально пересуватися без використання громадського транспорту, тому на мене це рішення ніяк не вплине.
Юлія Ковтун, речниця поліції Чернігівської області:
– Вважаю, що під час карантину потрібно максимально обмежити скупчення людей в одному місці, тому заборона руху громадського транспорту є логічною. Якщо робота або навчання може зачекати, то краще побути вдома і витратити вільний час на родину.
Я ж працюю в поліції, тому вимушена бути на робочому місці. З мікрорайону ЗАЗ до адмінбудівлі ГУНП в Чернігівській області їжджу велосипедом, це близько 13 км на день.
Так, ми всі зіткнулися з певними незручностями, але маємо дотримуватися карантину, щоб не дати вірусу перемогти нас.
Дар’я Янушкевич, журналістка Суспільне Чернігів:
– Зупинити роботу громадського транспорту – це мінімізувати скупчення людей. Особисто я відмовилась від громадського транспорту вже кілька днів тому, оскільки розумію небезпеку, яку він зараз несе. Великих незручностей не відчула, бо в мене є близька мені людина, яка потурбувалася за моє здоров’я і комфорт, і в мене є можливості добиратися на роботу на автомобілі.
Також ми з колегами вже розробляємо маршрути, як будемо добиратися до роботи. У кого є автомобілі, пропонуємо об’єднуватися і підвозити одне одного до телеканалу. Карантин карантином, але інформувати людей ми маємо, тому нашу роботу ніхто не скасовував.
Сподіваюся, що карантинні заходи, які ввели в місті, дадуть змогу не розширити географічну карту хворих на коронавірус у нашій області. Бережімо себе і своїх рідних та залишаємося вдома!
Олександр Шевченко, працівник ФК «Десна»:
– Особисто на мене ця заборона ніяк не вплине – досить довгий час я користуюся власним авто. І по суті для мене це проблемою не стане. Про майбутню заборону громадського транспорту дізнався лише з новин.
Що стосується рішення міської влади, то вважаю його правильним і своєчасним. Враховуючи досвід тієї ж Італії, краще перестрахуватися, і маю надію, що жителі міста будуть дотримуватися простих рекомендацій. Без нагальної потреби краще на вулицю не виходити.
Аби дотримуватися правил карантину, ми дистанційно поспілкувались із чернігівцями та поцікавились їх ставленням до такої заборони і як відсутність громадського транспорту в місті може вплинути на них особисто.
Юрій Ткач, директор обласного художнього музею ім. Галагана:
– Підтримую заборону громадського транспорту на час карантину, особливо зважаючи на великі сумніви щодо ретельної дезінфекції транспортних засобів, які курсують містом, а також дотримання правил особистої гігієни пасажирами. Хоча за умови дотримання всіх санітарних норм, наприклад, тролейбуси можна було б не відміняти.
Щодо мене, то я на роботу та з роботи ходжу пішки. По місту ж намагаюся максимально пересуватися без використання громадського транспорту, тому на мене це рішення ніяк не вплине.
Юлія Ковтун, речниця поліції Чернігівської області:
– Вважаю, що під час карантину потрібно максимально обмежити скупчення людей в одному місці, тому заборона руху громадського транспорту є логічною. Якщо робота або навчання може зачекати, то краще побути вдома і витратити вільний час на родину.
Я ж працюю в поліції, тому вимушена бути на робочому місці. З мікрорайону ЗАЗ до адмінбудівлі ГУНП в Чернігівській області їжджу велосипедом, це близько 13 км на день.
Так, ми всі зіткнулися з певними незручностями, але маємо дотримуватися карантину, щоб не дати вірусу перемогти нас.
Дар’я Янушкевич, журналістка Суспільне Чернігів:
– Зупинити роботу громадського транспорту – це мінімізувати скупчення людей. Особисто я відмовилась від громадського транспорту вже кілька днів тому, оскільки розумію небезпеку, яку він зараз несе. Великих незручностей не відчула, бо в мене є близька мені людина, яка потурбувалася за моє здоров’я і комфорт, і в мене є можливості добиратися на роботу на автомобілі.
Також ми з колегами вже розробляємо маршрути, як будемо добиратися до роботи. У кого є автомобілі, пропонуємо об’єднуватися і підвозити одне одного до телеканалу. Карантин карантином, але інформувати людей ми маємо, тому нашу роботу ніхто не скасовував.
Сподіваюся, що карантинні заходи, які ввели в місті, дадуть змогу не розширити географічну карту хворих на коронавірус у нашій області. Бережімо себе і своїх рідних та залишаємося вдома!
Олександр Шевченко, працівник ФК «Десна»:
– Особисто на мене ця заборона ніяк не вплине – досить довгий час я користуюся власним авто. І по суті для мене це проблемою не стане. Про майбутню заборону громадського транспорту дізнався лише з новин.
Що стосується рішення міської влади, то вважаю його правильним і своєчасним. Враховуючи досвід тієї ж Італії, краще перестрахуватися, і маю надію, що жителі міста будуть дотримуватися простих рекомендацій. Без нагальної потреби краще на вулицю не виходити.