
Новенький «Барвінок» готується возити чернігівців

Речник КП «ЧТУ» Микита Вікторов розповів, що новий «Барвінок», як і попередні, сучасний та комфортний, зручний для осіб з інвалідністю. У салоні передбачене для цього спеціальне місце із кнопкою виклику водія. Тролейбус має сучасну інформаційну систему, автоматично оголошуються зупинки, а вся інформація виводиться на табло ззовні та всередині. Також тут є дві камери відеоспостереження та відеореєстратор. Наразі тролейбус вже отримав бортовий номер - 512 та готується до проходження обкатки для оформлення усіх необхідних документів.
У Чернігові загальна мережа маршрутів міського пасажирського транспорту налічує 36 автобусних та 10 тролейбусних маршрутів. Тролейбусний парк КП «ЧТУ» має 96 одиниць рухомого складу, більшість з яких уже застарілі та потребують оновлення.
- Щоб забезпечити прийнятні та зручні для пасажирів інтервали руху на усіх тролейбусних маршрутах, необхідно випускати близько 90 тролейбусів. А для цього необхідно, щоб на балансі підприємства було більше 100 справних тролейбусів, - сказав Микита Вікторов. – У 2016 році було придбано 10 тролейбусів, у 2017 – 5, а вже два роки поспіль ми оновлюємо парк на 6 тролейбусів щороку.
За словами Микити Вікторова, вже на фінальному етапі отримання кредиту від Європейського інвестиційного банку на закупівлю 35 нових тролейбусів. Тендерні пропозиції будуть оголошені вже в серпні.
Усі тролейбуси та автобуси КП «ЧТУ» обладнані GPS-трекерами та підключені до системи моніторингу Дозор. Спостерігати за роботою громадського транспорту можна на веб-сторінці системи Дозор, а також у мобільному додатку, який розроблено для операційних систем Android та iOS. Загалом на маршрутах розташовано 458 зупинок, 36 з них обладнані електронними табло прогнозування часу прибуття громадського транспорту, які теж під'єднані до системи моніторингу Дозор.