В Чернігові показали автобуси «на батарейках»
Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко оглянув міські електробуси (можна навіть сказати «eBus»?), які компанія-дистриб’ютор цієї техніки сьогодні представила на Красній площі.
Разом з тим, Чернігів поки що тільки вивчає питання про доцільність і технічну можливість закупівлі подібної техніки на заміну тролейбусів.
Про це повідомляє прес-служба міськради. Проте робить це так яскраво, неначе вже агітує за закупівлю. Та й погода для фото підходяща, добре вийшли.
Отже, мер зауважив, що деякі ЗМІ перебільшили, повідомивши, ніби все вже вирішено й наше місто закупить 100 електробусів.
«Мова про те, щоби вивчити баланс «за» і «проти», – зауважив він. – Ми маємо значно дорожчу стартову ціну електробусів, але, в той же час, їх експлуатація значно дешевша в тій частині, що немає контактної мережі, не треба її ремонтувати й замінювати. Але повинні бути влаштовані силові підстанції для підзарядки - тож треба з’ясувати також технічні умови щодо подачі електроенергії, чи можливо цю підзарядку здійснювати в тих місцях, де було би потрібно».
Разом з тим, Чернігів поки що тільки вивчає питання про доцільність і технічну можливість закупівлі подібної техніки на заміну тролейбусів.
Про це повідомляє прес-служба міськради. Проте робить це так яскраво, неначе вже агітує за закупівлю. Та й погода для фото підходяща, добре вийшли.
Отже, мер зауважив, що деякі ЗМІ перебільшили, повідомивши, ніби все вже вирішено й наше місто закупить 100 електробусів.
«Мова про те, щоби вивчити баланс «за» і «проти», – зауважив він. – Ми маємо значно дорожчу стартову ціну електробусів, але, в той же час, їх експлуатація значно дешевша в тій частині, що немає контактної мережі, не треба її ремонтувати й замінювати. Але повинні бути влаштовані силові підстанції для підзарядки - тож треба з’ясувати також технічні умови щодо подачі електроенергії, чи можливо цю підзарядку здійснювати в тих місцях, де було би потрібно».