Депутати Чернігова «воротять носа» від ініціативи відміни 4,50 за убогі маршрутки
Ініціатива щодо відміни 4,50 за нікчемні маршрутки не знаходить відгуку серед чернігівських обранців.
Про це повідомляє активіст, що тривалий час опікується питаннями пасажирських перевезень – Тетяна Романова.
«Вже зареєстрували та розпочали презентацію проекта рішення по вартості проїзду на депутатських комісіях. Цим рішенням ми просимо призупинити дію попереднього рішення до поки перевізники не виконають поставлені вимоги в Меморандумі, – повідомляє вона у Facebook. – Сьогодні відвідала першу депутатську комісію - земельну. Помітила в очах депутатів нерозуміння доцільності такого рішення та зацікавлності у вирішенні питання. Всі, окрім одного, обрали позицію утриматись».
На думку Тетяни Романової, підвищити тариф на проїзд до граничного [4,50 грн] перевізники могли тільки після виконання зазначених у весняному Меморандумі умов.
Однак щодо виконання перевізниками зазначених умов не було проведено аналізу та не надано звіту. Отже, немає підстав вважати, що вказані умови виконані.
Тим часом продовжують надходити численні скарги жителів Чернігова на недотримання умов Договорів на перевезення з боку перевізників. Це стосується недотримання графіків руху, неналежного технічного та санітарно-естетичного стану транспортних засобів тощо.
Про це повідомляє активіст, що тривалий час опікується питаннями пасажирських перевезень – Тетяна Романова.
«Вже зареєстрували та розпочали презентацію проекта рішення по вартості проїзду на депутатських комісіях. Цим рішенням ми просимо призупинити дію попереднього рішення до поки перевізники не виконають поставлені вимоги в Меморандумі, – повідомляє вона у Facebook. – Сьогодні відвідала першу депутатську комісію - земельну. Помітила в очах депутатів нерозуміння доцільності такого рішення та зацікавлності у вирішенні питання. Всі, окрім одного, обрали позицію утриматись».
На думку Тетяни Романової, підвищити тариф на проїзд до граничного [4,50 грн] перевізники могли тільки після виконання зазначених у весняному Меморандумі умов.
Однак щодо виконання перевізниками зазначених умов не було проведено аналізу та не надано звіту. Отже, немає підстав вважати, що вказані умови виконані.
Тим часом продовжують надходити численні скарги жителів Чернігова на недотримання умов Договорів на перевезення з боку перевізників. Це стосується недотримання графіків руху, неналежного технічного та санітарно-естетичного стану транспортних засобів тощо.