онлайн казино Украины

Білоруси «підсовують» Чернігову сумнівні тролейбуси?

Білоруси «підсовують» Чернігову сумнівні тролейбуси?Невже білоруський виробник вводить міську владу Чернігова в оману і нав’язує замість сучасного тролейбуса невдалу експериментальну «цацьку»?
Нещодавно Владислав Атрошенко озвучив плани про можливу закупівлю тролейбусів «4-го покоління» білоруського виробника, як надсучасних та можливо дешевших, аніж «рогаті» українського виробництва.
Для тих хто цікавиться електротранспортом та слідкує за тролейбусним ринком східної Європи та світу, ця заява викликає подив і нерозуміння.
По-перше у світі не існує жодного сталого поділу тролейбусних моделей на «покоління». По-друге, модель тролейбусу 420 «Вітовт» виробництва «Бєлкомунмашу» (саме цю модель виробник іменує 4-м поколінням), незважаючи на гучні заяви виробника та всілякі спроби розпіарити своє дітище, об’єктивно вийшла невдалою.
Судячи з офіційного веб-сайту виробника, основною перевагою цієї моделі вони вбачають вражаючий дизайн і на цьому переваги, власне і закінчуються. В прагненні прибрати в новій моделі тролейбусу проблемні моменти існуючих машин з низькою підлогою (високі колісні арки та неширокі проходи біля них) виробник вирішив застосувати ряд технічних рішень, які виявились невдалими. Однією з головних змін є зменшення переднього звісу та переніс колісних арок у кабіну водія.
В результаті отримали надзвичайно довгу колісну базу (8 м), що робить маневрування в міських умовах не самою легкою задачею, а про вузькі вулиці чи зимові умови годі й казати. До цього додається незручне планування пасажирського салону (подіум в кормі) та й загальна пасажиромісткість, замість обіцяних виробником 105 пас., об’єктивно становить ≈75.
Замість звичних трьох дверей та окремих дверей з кабіни водія «Вітовт» має лише дві двостулкові, що дещо знижує швидкість посадки/висадки. А як, в разі службової необхідності, водію вийти з тролейбуса на проїжджу частину? В містах-експлуатантах також відзначали загальну ненадійність експериментальної моделі.
Власне, це бажання «Бєлкомунмашу» продати саме 420 модель викликає здивування, бо в своєму арсеналі вони мають більш-вдалу та перевірену часом серійну модель 321 «Сябяр», яка гарно зарекомендувала себе навіть в умовах ЧТУ (у нас експлуатують 3 тролейбуси моделі 321).
За технічним оснащенням «Сябар» та власне й інші моделі, які виробляють і в Білорусі, і в Україні, жодним чином не поступаються розхваленому «Вітовту».
Та й розведення «зоопарку» з великої кількості різних моделей у депо призведе до збільшення витрат на ремонт та обслуговування тролейбусного парку.
Чи не будуть після таких заяв мера тендерні умови прописані саме під тролейбус моделі 420 «Вітовт»?

Похожие публикации


Наверх