онлайн казино Украины

Транспортні негаразди Чернігова вирішать 40 нових тролейбусів, – вважає Атрошенко

Транспортні негаразди Чернігова вирішать 40 нових тролейбусів, – вважає Атрошенко25 сесія міської ради 30 листопада дала дозвіл ЧТУ на отримання кредиту Європейського інвестиційного банку для придбання 40 нових тролейбусів.

Ставка по кредиту – до 2 %, строком до 22 років, з пільговим періодом до 5 років.

Як відомо, зараз переважна більшість тролейбусів Чернігова відпрацювали свій ресурс, через що частина від їх необхідної кількості вже не може виходити на лінію, а частина вимагає постійних ремонтів.

Це насамперед тролейбуси «ЗиУ» ще радянського виробництва.

Існуюча міська маршрутна мережа електричного транспорту включає в себе 10 тролейбусних маршрутів, на які щоденно виходить 65 тролейбусів.

У 2016-2017 р. після тендерних процедур підприємство загалом отримало 15 нових односекційних тролейбусів. Кількість пасажирських тролейбусів, що відпрацювали нормативний строк експлуатації (більше 10 років) становить 70 одиниць, або 70% загальної кількості рухомого складу.

Придбавши нові тролейбуси, ЧТУ планує відкрити 2 нових маршрути та оновити рухомий склад на діючих. По основних напрямках тролейбуси замінять маршрутки. Це змінить не лише якість перевезень, а і покращить екологічну ситуацію та міську естетику. Крім того, техніко-економічне обгрунтування, яке на замовлення ЧТУ розробили науковці КПІ містить чітке обгрунтування збільшення прибутковості тролейбусного управління після отримання кредиту.

Хоч на сесії це питання підтримали одноголосно, напередодні фракція “Наш край” виступила з заявою проти отримання кредиту. Як зазначив колишній начальник фінансового управління та секретар міськради Віктор Бистров, таке рішення може привести до банкрутсва тролейбусного управління.

Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко прокоментував цю заяву під час загальноміської наради:

– Публікації про те, що нібито прийняття рішення по кредитуванню Чернігівського тролейбусного управління несе йому загрозу – чистої води обман і політичні ігри. Це означає тільки одне, що ця партія захищає інтереси своїх приватних перевізників.
Я вже неодноразово пояснював свою позицію в цьому питанні. Валютна складова тролейбусів 90%, локалізація – лише 10%. Тобто тролейбус, що зараз коштує орієнтовно 155-160 тис. доларів, і буде коштувати через 5 років ці самі кошти. Дешевше він не стане, може стати тільки дорожче. Відповідно, позиція курсової різниці для нас не існує, тому що ми завжди будемо прив’язані до курсу валюти на будь-який період.

Наступне: баланс між користю для міста і навантаженням на бюджет по виплаті відсотків. Так, відсотки по кредиту збільшують навантаження на бюджет. Але переваг – значно більше. По-перше, забезпечивши якісний міський громадський транспорт, ми збільшуємо і збір виручки. Це видно вже зараз: нові тролейбуси збільшили збір істотно, на 25-30%.
По-друге, при купівлі нових тролейбусів скорочуються витрати електроенергії. Також скорочуються витрати на ремонтні роботи, де ми зараз витрачаємо 5 млн грн на рік. Сукупно ці речі у 3-5 разів дорожчі, ніж річна відсоткова ставка за кредитом Європейського інвестиційного банку.

Я допускаю, що люди, які пишуть з цього приводу всілякі перекручення, насправді все це знають і розуміють, але переслідують свої корисливі політичні цілі.

Похожие публикации


Наверх