Українці шукають товари все частіше з домогою мобільних пристроїв
Згідно з дослідженням компанії TNS Infratest, офлайн-покупки як і раніше домінують над покупками онлайн, але частка останніх продовжує зростати. Серед каналів онлайн-пошуку лідирує стаціонарний інтернет (88% користувачів). Більше того, українці все частіше використовують для онлайн-пошуку мобільні пристрої.
Повідомляється, що 23% користувачів перед покупкою товарів досліджуваних категорій шукає інформацію за допомогою своїх мобільних телефонів, смартфонів або планшетів. Найпопулярніші онлайн-покупки – товари з категорій одяг та аксесуари, дрібна побутова техніка та мобільні телефони. Українці з кожним роком все частіше в режимі онлайн купують авіаквиткі та бронюють готелі.
Пошук інформації в Інтернеті є найпопулярнішим способом вивчення товару в усіх продуктових категоріях, а найвища частка онлайн-пошуку припадає на товари з категорії технології (89%), подорожі (85%) та автотовари (80%).
Повідомляється, що 23% користувачів перед покупкою товарів досліджуваних категорій шукає інформацію за допомогою своїх мобільних телефонів, смартфонів або планшетів. Найпопулярніші онлайн-покупки – товари з категорій одяг та аксесуари, дрібна побутова техніка та мобільні телефони. Українці з кожним роком все частіше в режимі онлайн купують авіаквиткі та бронюють готелі.
Пошук інформації в Інтернеті є найпопулярнішим способом вивчення товару в усіх продуктових категоріях, а найвища частка онлайн-пошуку припадає на товари з категорії технології (89%), подорожі (85%) та автотовари (80%).