У Чернігові тепер платників податків будуть обслуговувати по-новому
«Центр обслуговування платників податків створюється з метою забезпечення виконання органами державної податкової служби організації надання послуг відповідно до світових стандартів якості обслуговування платників податків», - наголосив Валентин Осипенко.
До сьогодні різні підрозділи податкової інспекції надавали послуги платникам податків. Відповідно їм доводилося контактувати з великою кількістю співробітників, ходити по кабінетах, вистоювати у чергах.
Відкриття цього центру стане кроком до нового рівня взаємовідносин податкової служби з платниками. Вперше підприємці зможуть отримувати консультації фахівців податкової на робочому місці – оперативно, швидко, без зайвої метушні та бюрократії.
Як і інші сервісні центри, ЦОПП надаватиме повний комплекс послуг з отримання довідок, взяття на облік, надання безкоштовного програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді тощо.
Чернігівський міський голова Олександр Соколов позитивно оцінив створення якісно нових умов для платників податків. Він зазначив, що нові стандарти роботи працівників податкової служби у даному центрі спрямовані на забезпечення зручності платників податків, що, на його переконання, сприятиме й розвитку підприємницької діяльності у місті.
Олександр Соколов зауважив, що у рамках реалізації державної політики щодо реформування системи надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування у місті наразі ведеться відповідна робота по створенню Центру надання адміністративних послуг, у системі якого працюватимуть і деякі служби податкової інспекції міста.
„Ми не збираємося зупинятися на досягнутому. Головним є те, що перелік послуг постійно розширюватиметься у залежності від потреб та побажань наших клієнтів-платників. Податкова служба повністю орієнтована на потреби платників, це практика багатьох розвинених країн світу. Впевнений, що наші зусилля також приведуть до підвищення престижу податкової служби та стрімкого зростання податкової культури у суспільстві”, – підкреслив начальник ДПІ у м. Чернігові ДПС Федір Уляненко під час відкриття Центру.
Основні завдання, які буде виконувати центр — створення комфортних умов для платників податків з метою забезпечення ними повної і своєчасної сплати до бюджету податків і зборів, надання їм комплексу послуг з отримання дозвільних документів, удосконалення процесу приймання податкової звітності від суб'єктів господарювання, забезпечення швидкого доступу платника до інформації.
До сьогодні різні підрозділи податкової інспекції надавали послуги платникам податків. Відповідно їм доводилося контактувати з великою кількістю співробітників, ходити по кабінетах, вистоювати у чергах.
Відкриття цього центру стане кроком до нового рівня взаємовідносин податкової служби з платниками. Вперше підприємці зможуть отримувати консультації фахівців податкової на робочому місці – оперативно, швидко, без зайвої метушні та бюрократії.
Як і інші сервісні центри, ЦОПП надаватиме повний комплекс послуг з отримання довідок, взяття на облік, надання безкоштовного програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді тощо.
Чернігівський міський голова Олександр Соколов позитивно оцінив створення якісно нових умов для платників податків. Він зазначив, що нові стандарти роботи працівників податкової служби у даному центрі спрямовані на забезпечення зручності платників податків, що, на його переконання, сприятиме й розвитку підприємницької діяльності у місті.
Олександр Соколов зауважив, що у рамках реалізації державної політики щодо реформування системи надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування у місті наразі ведеться відповідна робота по створенню Центру надання адміністративних послуг, у системі якого працюватимуть і деякі служби податкової інспекції міста.
„Ми не збираємося зупинятися на досягнутому. Головним є те, що перелік послуг постійно розширюватиметься у залежності від потреб та побажань наших клієнтів-платників. Податкова служба повністю орієнтована на потреби платників, це практика багатьох розвинених країн світу. Впевнений, що наші зусилля також приведуть до підвищення престижу податкової служби та стрімкого зростання податкової культури у суспільстві”, – підкреслив начальник ДПІ у м. Чернігові ДПС Федір Уляненко під час відкриття Центру.
Основні завдання, які буде виконувати центр — створення комфортних умов для платників податків з метою забезпечення ними повної і своєчасної сплати до бюджету податків і зборів, надання їм комплексу послуг з отримання дозвільних документів, удосконалення процесу приймання податкової звітності від суб'єктів господарювання, забезпечення швидкого доступу платника до інформації.