"Чернігівське Відлуння-2"
Другий день «Чернігівського відлуння» запам’ятається шанувальникам мономистецтва абсолютно відмінними, але такими яскравими і неповторними жіночими образами, створеними виконавицями двох промовистих моновистав – польською артисткою Віолетою Комар та актрисою з Хорватії Ецією Ойданіч.
Мала сцена, на якій пані Віолета виразно і хвилююче створювала образ Примадонни, виявилася замалою для усіх бажаючих потрапити на цю виставу (прийшлося додавати стільці для розміщення інших учасників фестивалю).
Її героїня, нині всесвітньо відома оперна співачка, яка провела багато років у США, надзвичайно емоційно розповідає про життя нью-йоркської опери – інколи із захопленням, інколи іронічно, з гумором, викликаючи сміх в глядацькій залі. Але ця розповідь повсякчас перемежається тяжкими спогадами про ті жахи, які довелося пережити їй, тоді зовсім юній єврейській дівчині, що потрапила до гетто у польському місті Лодзь восени 1941 року. Їй вдалося уникнути Холокосту, але якою ціною!
Глибокі співпереживання викликав створений Віолетою Комар драматичний образ оперної діви Нори Седлер, яка ніколи не бачила свого сина, народженого в гетто і врятованого польською родиною, яка здолала важкі випробування на шляху до свого мистецького успіху.
Квіти і захоплені оплески зворушених до глибини душі глядачів були красномовним додатком до врученого їй диплому учасника Міжнародного театрального фестивалю моновистав «Чернігівське відлуння-2».
А ввечері чернігівську театральну публіку підкорила проникливою грою емоційна і приваблива Еція Ойданіч, яка, оповідаючи життєву історію своєї героїні Бобочки, була надзвичайно щирою, сміливою і відвертою. Миттєві перевдягання на сцені, удавані діалоги з віртуальними партнерами, навіть використання електрогітари допомагали актрисі переконливо відтворити образ фатальної жінки – чутливої і пристрасної, примхливої і жорстокої. Проте, її прагнення свободи, доведене до крайності, нищить і саму Бобочку.
Бурхливі оплески вдячних глядачів та букети квітів були в нагороду талановитій хорватській актрисі за яскраве, емоційне виконання цієї модерної моновистави. А після вручення диплому учасника Міжнародного театрального фестивалю моновистав «Чернігівське відлуння-2» Еція Ойданіч звернулась до глядацької аудиторії зі словами вдячності за емоційну підтримку і розуміння, які вона відчувала незважаючи на виконання вистави хорватською мовою.
На завершення фестивального вечора ведучі запросили присутніх відвідати моновистави третього дня фестивалю. Тож будемо разом чекати на наступні зустрічі з героями античних вистав – денної «Медея» у виконанні румунської актриси Лумініци Борти, яка відбуватиметься на малій сцені, та вечірньої «Лісістрата», яку представлятиме німецький актор Алекс Борис на великій сцені театру.
Щиро бажаємо учасникам фестивалю «Чернігівське відлуння» успішних виступів на чернігівській сцені, а шанувальникам театру – нових цікавих зустрічей зі сценічним мистецтвом різних країн і народів.
Мала сцена, на якій пані Віолета виразно і хвилююче створювала образ Примадонни, виявилася замалою для усіх бажаючих потрапити на цю виставу (прийшлося додавати стільці для розміщення інших учасників фестивалю).
Її героїня, нині всесвітньо відома оперна співачка, яка провела багато років у США, надзвичайно емоційно розповідає про життя нью-йоркської опери – інколи із захопленням, інколи іронічно, з гумором, викликаючи сміх в глядацькій залі. Але ця розповідь повсякчас перемежається тяжкими спогадами про ті жахи, які довелося пережити їй, тоді зовсім юній єврейській дівчині, що потрапила до гетто у польському місті Лодзь восени 1941 року. Їй вдалося уникнути Холокосту, але якою ціною!
Глибокі співпереживання викликав створений Віолетою Комар драматичний образ оперної діви Нори Седлер, яка ніколи не бачила свого сина, народженого в гетто і врятованого польською родиною, яка здолала важкі випробування на шляху до свого мистецького успіху.
Квіти і захоплені оплески зворушених до глибини душі глядачів були красномовним додатком до врученого їй диплому учасника Міжнародного театрального фестивалю моновистав «Чернігівське відлуння-2».
А ввечері чернігівську театральну публіку підкорила проникливою грою емоційна і приваблива Еція Ойданіч, яка, оповідаючи життєву історію своєї героїні Бобочки, була надзвичайно щирою, сміливою і відвертою. Миттєві перевдягання на сцені, удавані діалоги з віртуальними партнерами, навіть використання електрогітари допомагали актрисі переконливо відтворити образ фатальної жінки – чутливої і пристрасної, примхливої і жорстокої. Проте, її прагнення свободи, доведене до крайності, нищить і саму Бобочку.
Бурхливі оплески вдячних глядачів та букети квітів були в нагороду талановитій хорватській актрисі за яскраве, емоційне виконання цієї модерної моновистави. А після вручення диплому учасника Міжнародного театрального фестивалю моновистав «Чернігівське відлуння-2» Еція Ойданіч звернулась до глядацької аудиторії зі словами вдячності за емоційну підтримку і розуміння, які вона відчувала незважаючи на виконання вистави хорватською мовою.
На завершення фестивального вечора ведучі запросили присутніх відвідати моновистави третього дня фестивалю. Тож будемо разом чекати на наступні зустрічі з героями античних вистав – денної «Медея» у виконанні румунської актриси Лумініци Борти, яка відбуватиметься на малій сцені, та вечірньої «Лісістрата», яку представлятиме німецький актор Алекс Борис на великій сцені театру.
Щиро бажаємо учасникам фестивалю «Чернігівське відлуння» успішних виступів на чернігівській сцені, а шанувальникам театру – нових цікавих зустрічей зі сценічним мистецтвом різних країн і народів.