Авто не ламаються?
Повідомляє відділ зв’язків з громадськістю міської ради.
Обсяг послуг, реалізований споживачам підприємствами сфери послуг за січень - червень 2012 року становить 511,6 млн. грн., у порівнянні з аналогічним періодом 2011 року збільшився на 6,8 %.У середньому одним мешканцем міста спожито послуг на суму 3816 грн., що на 45% більше, ніж у середньому по області.
Зменшення обсягів простежується на підприємствах, що займаються технічним обслуговуванням та ремонтом автомобілів, діяльністю готелів та інших місць для тимчасового проживання, дослідженням та розробкою, рекламною діяльністю тощо.
Найбільше зростання обсягів спостерігається за такими видами послуг, як операції з нерухомим майном, прокатом побутових виробів та предметів особистого вжитку, надання секретарських послуг та послуг з перекладу, санітарних послуг та інше.
Протягом травня поточного року на виконання рішення виконавчого комітету від 17 березня 2008 року «Про заходи щодо запобігання формуванню та розвитку залежності від азартних, комп’ютерних ігор та Інтернет-залежності серед неповнолітніх» фахівці управління споживчого ринку та підприємництва Чернігівської міської ради провели моніторинг роботи закладів, що надають комп’ютерні послуги та послуги з доступу до мережі Інтернет на території міста Чернігова.
Як результат, виявлено порушення провадження діяльності у даній сфері, а саме:
- майже у 90 % перевірених об’єктах не ведеться журнал обліку відвідувачів, як наслідок неможливо відстежити час перебування осіб віком до 18 років за комп’ютерами (за вищезгаданим рішенням виконавчого комітету перебування неповнолітніх повинно бути обмежено до двох годин протягом доби);
- у всіх закладах з надання комп’ютерних послуг відсутній пропускний режим відвідування, який передбачає пред’явлення малолітніми та неповнолітніми відвідувачами учнівського квитка або документа (з фото), який посвідчує вік особи;
- майже у всіх закладах відсутня соціальна реклама відповідного профілактичного характеру та матеріалами з питань профілактики комп’ютерної та Інтернет–залежності серед неповнолітніх.
З метою запобігання зазначених порушень та оперативного реагування в межах компетенції повідомлено відповідні служби.
Не залишаються поза увагою ті підприємці, які надають якісні послуги жителям нашого міста та дотримуються високого рівня культури обслуговування. З нагоди професійного свята «Дня працівників житлово-комунального господарства та побутового обслуговування» почесними грамотами міської ради та подяками міського голови були нагородженні кращі суб’єкти господарювання м. Чернігова.
Обсяг послуг, реалізований споживачам підприємствами сфери послуг за січень - червень 2012 року становить 511,6 млн. грн., у порівнянні з аналогічним періодом 2011 року збільшився на 6,8 %.У середньому одним мешканцем міста спожито послуг на суму 3816 грн., що на 45% більше, ніж у середньому по області.
Зменшення обсягів простежується на підприємствах, що займаються технічним обслуговуванням та ремонтом автомобілів, діяльністю готелів та інших місць для тимчасового проживання, дослідженням та розробкою, рекламною діяльністю тощо.
Найбільше зростання обсягів спостерігається за такими видами послуг, як операції з нерухомим майном, прокатом побутових виробів та предметів особистого вжитку, надання секретарських послуг та послуг з перекладу, санітарних послуг та інше.
Протягом травня поточного року на виконання рішення виконавчого комітету від 17 березня 2008 року «Про заходи щодо запобігання формуванню та розвитку залежності від азартних, комп’ютерних ігор та Інтернет-залежності серед неповнолітніх» фахівці управління споживчого ринку та підприємництва Чернігівської міської ради провели моніторинг роботи закладів, що надають комп’ютерні послуги та послуги з доступу до мережі Інтернет на території міста Чернігова.
Як результат, виявлено порушення провадження діяльності у даній сфері, а саме:
- майже у 90 % перевірених об’єктах не ведеться журнал обліку відвідувачів, як наслідок неможливо відстежити час перебування осіб віком до 18 років за комп’ютерами (за вищезгаданим рішенням виконавчого комітету перебування неповнолітніх повинно бути обмежено до двох годин протягом доби);
- у всіх закладах з надання комп’ютерних послуг відсутній пропускний режим відвідування, який передбачає пред’явлення малолітніми та неповнолітніми відвідувачами учнівського квитка або документа (з фото), який посвідчує вік особи;
- майже у всіх закладах відсутня соціальна реклама відповідного профілактичного характеру та матеріалами з питань профілактики комп’ютерної та Інтернет–залежності серед неповнолітніх.
З метою запобігання зазначених порушень та оперативного реагування в межах компетенції повідомлено відповідні служби.
Не залишаються поза увагою ті підприємці, які надають якісні послуги жителям нашого міста та дотримуються високого рівня культури обслуговування. З нагоди професійного свята «Дня працівників житлово-комунального господарства та побутового обслуговування» почесними грамотами міської ради та подяками міського голови були нагородженні кращі суб’єкти господарювання м. Чернігова.