Чернігівський бренд визнали найкращим!
14-16 червня вперше в Мінську відбувся Міжнародний фестиваль географічного маркетингу і брендингу OPEN, присвячений стратегічному розвитку країн, міст і регіонів.
Фестиваль OPEN спрямований на діалог культур і інтеграцію світового досвіду в області країнового і географічного маркетингу і брендингу.
На заході була присутня практично вся еліта світового геомаркетингу. У фестивалі взяли участь понад десяток країн: Велика Британія, Португалія, Франція, Росія, Білорусь, Латвія і т.д.
За структурою заходу конкурсну програму фестивалю поділили на 4 основні категорії та близько 20 різноманітних номінацій. Чернігівська команда складалася з керівника чернігівського відділення рекламної агенції "Фреш студія" Дмитра Хоменка та вже згаданої Тетяни Бойко.
За словами наших учасників, чернігівський проект брав участь у категорії "Проекти повного циклу". І ось саме там наша концепція просування Чернігова по Україні в і світі стала найкращою.
Міжнародне журі в складі 22 експертів міжнародного рівня визнали проект "Чернігів - місто легенд" найкращим у номінації "Бренд місцевості, міста"!
Що цікаво, якість роботи чернігівців визнали і колеги з інших міст України. Логотип з чернігівської концепції став свого роду взірцем для успішного брендингу.
Вітаємо з перемогою!
Фестиваль OPEN спрямований на діалог культур і інтеграцію світового досвіду в області країнового і географічного маркетингу і брендингу.
На заході була присутня практично вся еліта світового геомаркетингу. У фестивалі взяли участь понад десяток країн: Велика Британія, Португалія, Франція, Росія, Білорусь, Латвія і т.д.
За структурою заходу конкурсну програму фестивалю поділили на 4 основні категорії та близько 20 різноманітних номінацій. Чернігівська команда складалася з керівника чернігівського відділення рекламної агенції "Фреш студія" Дмитра Хоменка та вже згаданої Тетяни Бойко.
За словами наших учасників, чернігівський проект брав участь у категорії "Проекти повного циклу". І ось саме там наша концепція просування Чернігова по Україні в і світі стала найкращою.
Міжнародне журі в складі 22 експертів міжнародного рівня визнали проект "Чернігів - місто легенд" найкращим у номінації "Бренд місцевості, міста"!
Що цікаво, якість роботи чернігівців визнали і колеги з інших міст України. Логотип з чернігівської концепції став свого роду взірцем для успішного брендингу.
Вітаємо з перемогою!