Проїзд у Чернігові буде дорожчати. Владислав Атрошенко розповів коли саме
У Чернігові буде дорожчати вартість проїзду у громадському транспорті. Це – неминучий процес, попередив жителів міста мер Владислав Атрошенко.
Міський голова відреагував на звіт свого заступника Віктора Геращенко, який під час ранкової наради у вівторок, 8 лютого, заявив, що в цей день на маршрути вийшло 169 автобусів та 56 тролейбусів.
Зазвичай у Чернігові на маршрутах одночасно перебуває 190 автобусів та більше 60 тролейбусів. Проте нині навіть зменшення кількості транспорту не створило проблем, оскільки через стрімке поширення коронавірусу пасажиропотік дещо знизився.
Скорочення машин на вулицях міста Віктор Геращенко пояснив двома факторами. По-перше, серед водіїв також чимало хворих, що змушує перевізників переглянути кількість автобусів на маршруті та графіки руху.
По-друге, не зникла фінансова проблема, яка з’явилася на початку року через стрімке зростання ціни на газ-метан, який більшість маршруток використовували як паливо.
– За такої вартості енергоносіїв можна хіба що подякувати перевізника, що автобуси ще досі… Відповідно, варто переглянути тарифи, – почав Віктор Геращенко, однак його миттєво перервав міський голова.
– Я вже казав про принцип, яким ми користуємося у цьому питанні. Покажете мені 10 обласних центрів, які вже підняли тариф на проїзд – 11-м може бути наше. У першій десятці ми не будемо, – заявив Владислав Атрошенко.
Він пояснив це загальним розвитком економіки у інших містах та рівнем зарплат. Мовляв, збільшення місячного бюджету на проїзд на 120-130 гривень для жителів Києва, Одеси чи Харкова, де зарплати на 2000 гривень вищі, ніж у Чернігові, не стане критичним. А от для менш заможних чернігівців – ще й як.
– В економіці ми пасемо задніх і за цінами не можемо йти попереду… Ми нікуди від цього не подінемося – це природно ц це буде відбуватися, – резюмував міський голова Чернігова.
Міський голова відреагував на звіт свого заступника Віктора Геращенко, який під час ранкової наради у вівторок, 8 лютого, заявив, що в цей день на маршрути вийшло 169 автобусів та 56 тролейбусів.
Зазвичай у Чернігові на маршрутах одночасно перебуває 190 автобусів та більше 60 тролейбусів. Проте нині навіть зменшення кількості транспорту не створило проблем, оскільки через стрімке поширення коронавірусу пасажиропотік дещо знизився.
Скорочення машин на вулицях міста Віктор Геращенко пояснив двома факторами. По-перше, серед водіїв також чимало хворих, що змушує перевізників переглянути кількість автобусів на маршруті та графіки руху.
По-друге, не зникла фінансова проблема, яка з’явилася на початку року через стрімке зростання ціни на газ-метан, який більшість маршруток використовували як паливо.
– За такої вартості енергоносіїв можна хіба що подякувати перевізника, що автобуси ще досі… Відповідно, варто переглянути тарифи, – почав Віктор Геращенко, однак його миттєво перервав міський голова.
– Я вже казав про принцип, яким ми користуємося у цьому питанні. Покажете мені 10 обласних центрів, які вже підняли тариф на проїзд – 11-м може бути наше. У першій десятці ми не будемо, – заявив Владислав Атрошенко.
Він пояснив це загальним розвитком економіки у інших містах та рівнем зарплат. Мовляв, збільшення місячного бюджету на проїзд на 120-130 гривень для жителів Києва, Одеси чи Харкова, де зарплати на 2000 гривень вищі, ніж у Чернігові, не стане критичним. А от для менш заможних чернігівців – ще й як.
– В економіці ми пасемо задніх і за цінами не можемо йти попереду… Ми нікуди від цього не подінемося – це природно ц це буде відбуватися, – резюмував міський голова Чернігова.