онлайн казино Украины

«Об’єктивно і неупереджено» оцінює тендерні пропозиції управління ЖКГ Чернігова

«Об’єктивно і неупереджено» оцінює тендерні пропозиції управління ЖКГ ЧерніговаВ жовтні 2018 року Управління ЖКГ Чернігівської міськради оголосило тендер на закупівлю табличок з назвами вулиць по місту Чернігову.

В тендері брали участь двоє: ПП “Реаль” та ФОП “Вареник Тетяна Федорівна”.

Кращу цінову пропозицію за результатами торгів надало ПП “Реаль”. Однак тендерний комітет управління ЖКГ рішенням №326 від 09.11.2018 р відхилив цю пропозицію, посилаючись на відсутність витягу зі Статуту Учасника з положеннями про особу, яка має право підпису договорів на вимогу Додатку № 8 до документації.

Така підстава відхилення найвигіднішої пропозиції виглядає дивно, адже в своїй тендерній пропозиції ПП “Реаль” надавало ці документи, а саме документ “10-Витяг зі Статуту+Наказ№1 - Повноваження директора”, в якому зазначено, що Родимченко В.В. є директором ПП “Реаль” та має право підпису. Також право підпису підтверджує документ “Витяг_з _ЄДР_2”.

12.11.2018 р. ПП “Реаль” оскаржило рішення тендерного комітету управління ЖКГ, бо надало відповідні документи.

В свою чергу тендерний комітет знов відхиляє скаргу вже з новою причиною: «Учасник не виконав вимог Додатку №8 до документації, а саме: не надав у складі своєї пропозиції, оформлений належним чином, “Витяг зі статуту Учасника з положенням про особу, яка має право підпису договорів” у відповідності до вимог Наказу Мінюста України № 1000/5 від 18.06.2015 Мінюсту України» (протокольне рішення №328 від 12.11.2018 р.).

В самому ж протокольному рішенні тендерний комітет так і не зазначив, які саме вимоги Наказу № 1000/5 від 18.06.2015 Мінюсту України порушило ПП «Реаль».

В той же час, замовник не помічає невідповідність тендерної документації другого учасника торгів ФОП “Вареник Тетяни Федорівни” цьому ж Наказу. Адже, відповідно до його положень “копія документа повинна відповідати оригіналу, тобто повністю відтворювати інформацію оригіналу і всі його зовнішні ознаки або їхню частину. Не допускається виготовляти копії документів з нерозбірливим текстом, підчистками, приписами та іншими не обумовленими виправленнями”.

Документ “Пропозиція” (четверта сторінка) ФОП “Вареник Тетяни Федорівни”, відсканована нерозбірливо і не дає можливості встановити інформацію оригиналу.

Відповідно до законодавства України, закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Виникає питання: чому тендерний комітет Управління ЖКГ Чернігівської міської ради так прихильно ставляться до одного учасника аукціону і так прискіпливо до іншого?

Матеріал підготовлений в рамках Антикорупційної ініціативи ЄС в Україні (EU Anti-Corruption Initiative) - найбільшої програми підтримки України з боку ЄС в сфері боротьби з корупцією. Програма фінансується ЄС та спів-фінансується і впроваджується Данською агенцією з міжнародного розвитку (DANIDA).

Похожие публикации


Наверх