Прокуратура оскаржує дії Чернігівської міськради щодо організації території Ялівщини
У ЗМІ широкого обговорення набуло питання представницької діяльності органів прокуратури у природоохоронній сфері.
Прокурор, реалізуючи конституційну функцію представництва інтересів держави в суді, звернувся з позовом до суду про визнання незаконним та скасування рішення міської ради.
Оскаржуваним рішенням затверджено зміни до Програми розроблення (оновлення) містобудівної документації на 2017-2020 роки в частині доопрацювання проекту «Детальний план території. Функціонально-планувальна організація лісопарку «Ялівщина».
Так, за рахунок бюджетних коштів в сумі 198 тисяч грн міськрада планує доопрацювати проект, який передбачає розробити територію площею 250 га та створити на її частині міський парк.
При цьому така позиція органу місцевого самоврядування не врахувала рішення Чернігівської обласної ради від 28.03.2014, яким саме на цій території утворено регіональний ландшафтний парк «Ялівщина» площею 168,7 га.
Відповідно до ст. 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» детальний план розробляється з метою комплексної забудови чи реконструкції території.
У зв’язку з цим, розробка спірної території міста Чернігова на підставі Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» здійснюється всупереч вимогам Закону України «Про природно-заповідний фонд України», згідно із статтею 23 якого, регіональні ландшафтні парки є природоохоронними рекреаційними установами, що створюються з метою збереження в природному стані типових або унікальних природних комплексів та об’єктів.
Відсутність встановлених меж ландшафтного парку регіонального значення «Ялівщина» у натурі унеможливлює збереження його в природному стані, охорони довкілля, підтримання екологічного балансу.
Попри зазначене, рішенням Чернігівського окружного адміністративного суду від 14.08.2018 відмовлено у задоволенні позову Чернігівської місцевої прокуратури до міської ради про визнання протиправним та скасування рішення.
Реагуючи на судове рішення про відмову у задоволенні вимог прокурора, прокуратурою області до Київського апеляційного адміністративного суду внесено апеляційну скаргу про скасування рішення суду першої інстанції.
Прокурор, реалізуючи конституційну функцію представництва інтересів держави в суді, звернувся з позовом до суду про визнання незаконним та скасування рішення міської ради.
Оскаржуваним рішенням затверджено зміни до Програми розроблення (оновлення) містобудівної документації на 2017-2020 роки в частині доопрацювання проекту «Детальний план території. Функціонально-планувальна організація лісопарку «Ялівщина».
Так, за рахунок бюджетних коштів в сумі 198 тисяч грн міськрада планує доопрацювати проект, який передбачає розробити територію площею 250 га та створити на її частині міський парк.
При цьому така позиція органу місцевого самоврядування не врахувала рішення Чернігівської обласної ради від 28.03.2014, яким саме на цій території утворено регіональний ландшафтний парк «Ялівщина» площею 168,7 га.
Відповідно до ст. 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» детальний план розробляється з метою комплексної забудови чи реконструкції території.
У зв’язку з цим, розробка спірної території міста Чернігова на підставі Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» здійснюється всупереч вимогам Закону України «Про природно-заповідний фонд України», згідно із статтею 23 якого, регіональні ландшафтні парки є природоохоронними рекреаційними установами, що створюються з метою збереження в природному стані типових або унікальних природних комплексів та об’єктів.
Відсутність встановлених меж ландшафтного парку регіонального значення «Ялівщина» у натурі унеможливлює збереження його в природному стані, охорони довкілля, підтримання екологічного балансу.
Попри зазначене, рішенням Чернігівського окружного адміністративного суду від 14.08.2018 відмовлено у задоволенні позову Чернігівської місцевої прокуратури до міської ради про визнання протиправним та скасування рішення.
Реагуючи на судове рішення про відмову у задоволенні вимог прокурора, прокуратурою області до Київського апеляційного адміністративного суду внесено апеляційну скаргу про скасування рішення суду першої інстанції.