онлайн казино Украины

«Пива Шарикову не предлагать!», навіть якщо торгаші цього дуже хочуть

«Пива Шарикову не предлагать!», навіть якщо торгаші цього дуже хочутьЗавершилися перегони в наклацуванні мишею в опитуванні від Чернігівської міської ради на її ж офіційному сайті.

Якраз остання обставина, з огляду на вельми примітивну «захищеність» голосування, перетворилася на змагання між двома групами осіб. Одні – зацікавлені в нічній торгівлі алкоголем, інші – зацікавлені у чистому місті й нічній тиші.

І ось – здолали, перемогли! Перші других…

Особливо цікава виявилася динаміка голосування в останні дні «опитування», які, до того ж, припали на вихідні.

Тільки вдумайтеся: з вечора п’ятниці до опівночі в неділю на сайт міської ради начебто прийшли й проголосували понад СІМ ТИСЯЧ осіб! Чи може таке бути? Ото ж бо й воно. Напевно, в дні (робочі дня!) найкращої відвідуваності сайт міськради такого не бачив.

Та поки що чомусь тихо з боку міськради про те опитування, хоча з початку цього робочого тижня вже можна було дуже ретельно підбити підсумки. Чи я ганебно прогавив якесь повідомлення про ті фальшиві результати?

* * *

Філософський відступ. Філософський, бо складається дивна ситуація: обговорюється й опитування запускаються щодо поширення речі (етанолу), шкідливої за визначенням як для осіб, так і для суспільства. «Розбори» питання на різних засіданнях і нарадах…

Ні, це не питання. Питання в тім, чого прагнуть для міста наші обранці та призначенці міського голови.

Якщо вони прагнуть нічного гамору, сміття і сечі на вулицях, навантажити роботою поліцію, медиків і рятувальників, якщо хочуть битих сумнозвісних скляних зупинок, то рішення – знімати обмеження торгівлі алкоголем – «каталізатором» перелічених негараздів.

Якщо прагнути зберегти долі місцевої молоді, прагнути чистоти, спокою, тиші – тоді обранці й призначенці залишають обмеження на алкоголь. І ще нові встановлюють.

Здавалося б, питання це вже вирішене за попереднє століття (а то й більше).

Класик, один з найвідоміших, описав проблему і її наслідки в своєму творі на прикладі одного характерного героя. Хто він? Клім Чугункін! І пива йому, дуже прошу, не пропонувати!

Здається, що в тому творі автор викриває «швондерів»? Так, але що варті швондери (плотницькі, захарченки, гіві, мотороли) без такого явища, як Клім Чугункін? Нічого. Без «клімчугункіних» гіві та мотороли знайдуть своє місце хіба що охоронцем в магазині та мийником на автомийці.

А Клім Чугункін є тим, ким він є, завдяки чому? Та послухайте доктора Борменталя, він же все каже прямим текстом: гра на балалаці по трактирах, печінка розширена… Алкоголь!

«Пива Шарикову не предлагать!»
«Зина, убирай, детка, водку!»

Похожие публикации


Наверх