«Тверезники» завдають удару у відповідь
В опитуванні на офіційному сайті Чернігівської міськради щодо нічної торгівлі алкоголем прихильники спокійного й чистого нічного міста завдали удару у відповідь.
«У відповідь», бо з часу старту цього опитування, котре яйця виїденого не варте, там явно «накручувалися» голоси ЗА нічну торгівлю пійлом.
Свідчення цього, хоч і не прямі, проте численні й промовисті.
Після старту опитування, коли голосів було в межах півтори-дві сотні, вони розподілилися так, що проти нічного алкобедламу було голосів вдвічі більше. Та вже впродовж ночі й наступного дня рівень голосів «так» підтримувався на чверть чи третину вище за кількість голосів «ні».
Кількість зареєстрованих тим опитуванням голосів вельми незвична для відвідуваності офіційного й нудного сайту міської ради й, тим більше, окремої його публікації.
Також очевидно, що та цільова аудиторія, на яку орієнтуються нічні торговці алкогольними виробами, зовсім не цікавиться офіційними сайтами міськради, якщо взагалі цікавиться відвідуванням якихось офіційних чи інформаційних сайтів.
Оновлюючи сторінку цього опитування, можна було помітити, як у певні проміжки часу хтось «працював» над пунктом «так», куди голоси «капали» регулярно й стабільно.
Зрештою було показано, як це може бути елементарно зроблено – голосувати в тому опитуванні міськради хоч нескінченно, якщо є натхнення. Або, наприклад, зацікавленість у прибутках від нічної торгівлі алкоголем.
Однак, незважаючи на всю очевидність нікчемності такого незахищеного опитування, міськрада Чернігова його продовжує. І вказує, що робити це буде до 12 березня.
«Звичайно, хакери можуть зламати все що завгодно, але там запобіжники деякі є», – відповіли у прес-службі міськради.
Чи то, на їхню думку, опитування функціонує нормально, чи то підіграють в міськраді алкогольному лоббі, яке так намагається створити видимість «народної підтримки».
Та ось взялися за діло й «тверезники». І голоси «ні» з відвертим цинізмом і показовсітю були виведені на рівень, вищий за голоси «так». А потім, з іншого боку «барикади», підтягнули голоси «так». Але й супротивники нічної алкогольної вакханалії не дрімають…
Отже, фініш – 12 березня. Робимо ставки, панове? І спостерігаємо.
«У відповідь», бо з часу старту цього опитування, котре яйця виїденого не варте, там явно «накручувалися» голоси ЗА нічну торгівлю пійлом.
Свідчення цього, хоч і не прямі, проте численні й промовисті.
Після старту опитування, коли голосів було в межах півтори-дві сотні, вони розподілилися так, що проти нічного алкобедламу було голосів вдвічі більше. Та вже впродовж ночі й наступного дня рівень голосів «так» підтримувався на чверть чи третину вище за кількість голосів «ні».
Кількість зареєстрованих тим опитуванням голосів вельми незвична для відвідуваності офіційного й нудного сайту міської ради й, тим більше, окремої його публікації.
Також очевидно, що та цільова аудиторія, на яку орієнтуються нічні торговці алкогольними виробами, зовсім не цікавиться офіційними сайтами міськради, якщо взагалі цікавиться відвідуванням якихось офіційних чи інформаційних сайтів.
Оновлюючи сторінку цього опитування, можна було помітити, як у певні проміжки часу хтось «працював» над пунктом «так», куди голоси «капали» регулярно й стабільно.
Зрештою було показано, як це може бути елементарно зроблено – голосувати в тому опитуванні міськради хоч нескінченно, якщо є натхнення. Або, наприклад, зацікавленість у прибутках від нічної торгівлі алкоголем.
Однак, незважаючи на всю очевидність нікчемності такого незахищеного опитування, міськрада Чернігова його продовжує. І вказує, що робити це буде до 12 березня.
«Звичайно, хакери можуть зламати все що завгодно, але там запобіжники деякі є», – відповіли у прес-службі міськради.
Чи то, на їхню думку, опитування функціонує нормально, чи то підіграють в міськраді алкогольному лоббі, яке так намагається створити видимість «народної підтримки».
Та ось взялися за діло й «тверезники». І голоси «ні» з відвертим цинізмом і показовсітю були виведені на рівень, вищий за голоси «так». А потім, з іншого боку «барикади», підтягнули голоси «так». Але й супротивники нічної алкогольної вакханалії не дрімають…
Отже, фініш – 12 березня. Робимо ставки, панове? І спостерігаємо.