«Золота» дорога через Кордівку вимощена порушеннями
В оформленні будівництва сумнозвісної «золотої» дороги до пляжу «Золотий берег» у Чернігові не все зовсім чисто.
Або навіть так: все зовсім не чисто. Хоча це вже кому як на смак, бо твердження суто оціночне.
Чому варто, чи то пак потрібно, сумніватися в чистоті справи, пояснює громадський активіст Олександр Гашпар. Так, знову він.
1. В Декларації про початок виконання будівельних робіт на об’єкті «Капітальний ремонт ділянки дороги вул. Берегова (від вул. 1-ша Кордівка до перехрестя вул. Олега Міхнюка) в м. Чернігів», котра була зареєстрована в червні Держархбудінспекцією, відповідальна посадова особа Управління ЖКГ міськради вказала завідомо недостовірні дані стосовно проектувальника, особи, що здійснює авторський нагляд та щодо підрядника.
2. Проектувальник при розробці робочого проекту на реконструкцію цієї ділянки дороги завищив інтенсивність руху автомобілів, а тому невірно визначив категорію вулиці, щодо якої розробляв проект.
3. Готовий робочий проект «Капітальний ремонт ділянки дороги вул. Берегова…» мав пройти обов'язкову державну екологічну експертизу. А враховуючи, що проектом і тендерною документацію передбачено проведення робіт, які становлять підвищену екологічну небезпеку, до проектної документації на будівництво дороги до пляжу мали б додаватися результати оцінки впливу на стан навколишнього природного середовища (матеріали оцінки та звіти про оцінку і громадське обговорення).
Вирубка на площі більше 0,12 га Постановою КМУ від 28 серпня 2013 р. № 808 віднесена саме до екологічно небезпечної діяльності.
4. Заплавна територія, на якій планується будівництво «золотої» дороги, згідно з чинною містобудівною документацією є територією зі складними інженерно-геологічними умовами. Це підвищений та високий рівень ґрунтових вод, тобто – підтоплення, затоплення 1%-м паводком р. Десни та гирлової частини заплави Стрижня до відмітки 112,0 м БС; заболочення окремих ділянок в заплаві Десни з рівнем ґрунтових вод 0-0,5 м; ерозійно- та зсувонебезпечні явища.
А тому проект будівництва, окрім екологічної експертизи, мав ще пройти експертизу в частині міцності, надійності та довговічності лінійного комплексу інженерних споруд (це таке законодавче визначення автомобільної дороги).
5. Проектно-кошторисна документація щодо цього об'єкту дорожнього будівництва не затверджувалась виконкомом Чернігівської міськради, а мала б.
6. У ФОП Мкртчян В.Д., який зараз по всьому місту катає асфальт в приватному секторі та міждворових проїздах, і котрого ТОВ "ШБУ-14" планує залучити до будівництва дороги як субпідрядника, термін дії будівельної ліцензії закінчився ще в березні 2017 року.
Або навіть так: все зовсім не чисто. Хоча це вже кому як на смак, бо твердження суто оціночне.
Чому варто, чи то пак потрібно, сумніватися в чистоті справи, пояснює громадський активіст Олександр Гашпар. Так, знову він.
1. В Декларації про початок виконання будівельних робіт на об’єкті «Капітальний ремонт ділянки дороги вул. Берегова (від вул. 1-ша Кордівка до перехрестя вул. Олега Міхнюка) в м. Чернігів», котра була зареєстрована в червні Держархбудінспекцією, відповідальна посадова особа Управління ЖКГ міськради вказала завідомо недостовірні дані стосовно проектувальника, особи, що здійснює авторський нагляд та щодо підрядника.
2. Проектувальник при розробці робочого проекту на реконструкцію цієї ділянки дороги завищив інтенсивність руху автомобілів, а тому невірно визначив категорію вулиці, щодо якої розробляв проект.
3. Готовий робочий проект «Капітальний ремонт ділянки дороги вул. Берегова…» мав пройти обов'язкову державну екологічну експертизу. А враховуючи, що проектом і тендерною документацію передбачено проведення робіт, які становлять підвищену екологічну небезпеку, до проектної документації на будівництво дороги до пляжу мали б додаватися результати оцінки впливу на стан навколишнього природного середовища (матеріали оцінки та звіти про оцінку і громадське обговорення).
Вирубка на площі більше 0,12 га Постановою КМУ від 28 серпня 2013 р. № 808 віднесена саме до екологічно небезпечної діяльності.
4. Заплавна територія, на якій планується будівництво «золотої» дороги, згідно з чинною містобудівною документацією є територією зі складними інженерно-геологічними умовами. Це підвищений та високий рівень ґрунтових вод, тобто – підтоплення, затоплення 1%-м паводком р. Десни та гирлової частини заплави Стрижня до відмітки 112,0 м БС; заболочення окремих ділянок в заплаві Десни з рівнем ґрунтових вод 0-0,5 м; ерозійно- та зсувонебезпечні явища.
А тому проект будівництва, окрім екологічної експертизи, мав ще пройти експертизу в частині міцності, надійності та довговічності лінійного комплексу інженерних споруд (це таке законодавче визначення автомобільної дороги).
5. Проектно-кошторисна документація щодо цього об'єкту дорожнього будівництва не затверджувалась виконкомом Чернігівської міськради, а мала б.
6. У ФОП Мкртчян В.Д., який зараз по всьому місту катає асфальт в приватному секторі та міждворових проїздах, і котрого ТОВ "ШБУ-14" планує залучити до будівництва дороги як субпідрядника, термін дії будівельної ліцензії закінчився ще в березні 2017 року.