Знову про «оптимізацію» маршрутів. Про тролейбус!
Тролейбус – це не просто така собі електрошафа віком 30+, призначена возити посполитих за маршрутами, що їх проклали дядьки, які на тролейбусах не їздять НІКОЛИ!
Тролейбус – це технологічна мрія (у багатьох з дитинства), це урбаністична фішка, це ціла філософія цікавих собі представників МІСЬКОЇ культури.
Віднедавна у Чернігові стало дурною модою об'єднувати маршрути громадського транспорту.
Повторюся: автори цих практично реалізованих і майже одноосібних ідей - люди, які на тому транспорті ніколи не їздять.
Красномовним жахом для пасажирів стало об'єднання 31-го і 25-го маршрутів. Результат – "перевезення консервів" на далекі відстані.
Черговий транспортний ляп – об'єднання 2-го і 9-го тролейбусних маршрутів!
Як було раніше?
2-й маршрут з однієї околиці (район ЗАЗу) доїжджав до центру, робив там коло вулицями Шевченка, Полуботка і П'ятницькою, і повертався назад на ЗАЗ.
9-ка з іншої околиці (спальний р-н Рокоссовського) доїжджала до центру, робила там коло через вулиці Полуботка, проспект Миру, площу і Шевченка, ч-з Рокоссовського поверталася назад на 2-гу лікарню.
В принципі, це елементарна і відома з часів совка логістика. Про яку вочевидь забули. Її філософія проста і зрозуміла:
1. Зробити максимально зручним і доступним СПОЛУЧЕННЯ У САМОМУ ЦЕНТРІ (наприклад, 9-ка дозволяє дістатися з "глухої" вулиці Полуботка до дитячої лікарні, дитячої облполіклініки, до центрального ринку; 2-й тролейбус дозволяє дістатися від тієї самої поліклініки, центрального ринку і ЗАЗу на вулицю Полуботка і П'ятницьку);
2. Зробити максимально зручною пересадку в центрі, аби дістатися з будь-якого району міста у будь-який без дублювання маршрутів.
Що ж нам пропонують натомість далекі від громадського транспорту люди?
«Глухий» у сенсі транспортного сполучення центр міста стане ще більш глухим, і стосується це насамперед вулиць з одностороннім рухом.
Більше того: на відрізку від перехрестя проспекту Миру і вул. Козацької до самісінького ЗАЗу «нова 9-ка» дублюватиме 10-ку, яка долає шлях від Рокоссовського до ЗАЗу у значно коротший спосіб.
Що б зробило місто, яке себе любить і цікавиться собою?
Воно б не просто зберегло маршрути 9 і 2! Воно б додало новий кільцевий маршрут як на картинці нижче. Філософія такого руху у "туристичному місті" ще більш проста: дістатися з будь-якої точки центру у будь-яку! Саме тролейбусом!
Наприклад, з вокзалу на Вал (зараз це неможливо), з Валу – у консульство Латвії, у міський палац культури або на вокзал. Зараз це теж неможливо. Втім, і від «Прогресу» до палацу культури не завадить доїхати. Або від палацу культури на Вал через вокзал. Чому б ні?
Хто знає, що вулиця Гонча є глухою у питанні транспортного сполучення, але розкішна в плані культурно-ділових об'єктів: музеї, консульство, новий розкішний готель на перетині Гончої і Полуботка, управління статистики. Пенітенціарна служба, зрештою!
То ЛЮБИМО ми своє місто чи відбуваємо номер?!
Тролейбус – це технологічна мрія (у багатьох з дитинства), це урбаністична фішка, це ціла філософія цікавих собі представників МІСЬКОЇ культури.
Віднедавна у Чернігові стало дурною модою об'єднувати маршрути громадського транспорту.
Повторюся: автори цих практично реалізованих і майже одноосібних ідей - люди, які на тому транспорті ніколи не їздять.
Красномовним жахом для пасажирів стало об'єднання 31-го і 25-го маршрутів. Результат – "перевезення консервів" на далекі відстані.
Черговий транспортний ляп – об'єднання 2-го і 9-го тролейбусних маршрутів!
Як було раніше?
2-й маршрут з однієї околиці (район ЗАЗу) доїжджав до центру, робив там коло вулицями Шевченка, Полуботка і П'ятницькою, і повертався назад на ЗАЗ.
9-ка з іншої околиці (спальний р-н Рокоссовського) доїжджала до центру, робила там коло через вулиці Полуботка, проспект Миру, площу і Шевченка, ч-з Рокоссовського поверталася назад на 2-гу лікарню.
В принципі, це елементарна і відома з часів совка логістика. Про яку вочевидь забули. Її філософія проста і зрозуміла:
1. Зробити максимально зручним і доступним СПОЛУЧЕННЯ У САМОМУ ЦЕНТРІ (наприклад, 9-ка дозволяє дістатися з "глухої" вулиці Полуботка до дитячої лікарні, дитячої облполіклініки, до центрального ринку; 2-й тролейбус дозволяє дістатися від тієї самої поліклініки, центрального ринку і ЗАЗу на вулицю Полуботка і П'ятницьку);
2. Зробити максимально зручною пересадку в центрі, аби дістатися з будь-якого району міста у будь-який без дублювання маршрутів.
Що ж нам пропонують натомість далекі від громадського транспорту люди?
«Глухий» у сенсі транспортного сполучення центр міста стане ще більш глухим, і стосується це насамперед вулиць з одностороннім рухом.
Більше того: на відрізку від перехрестя проспекту Миру і вул. Козацької до самісінького ЗАЗу «нова 9-ка» дублюватиме 10-ку, яка долає шлях від Рокоссовського до ЗАЗу у значно коротший спосіб.
Що б зробило місто, яке себе любить і цікавиться собою?
Воно б не просто зберегло маршрути 9 і 2! Воно б додало новий кільцевий маршрут як на картинці нижче. Філософія такого руху у "туристичному місті" ще більш проста: дістатися з будь-якої точки центру у будь-яку! Саме тролейбусом!
Наприклад, з вокзалу на Вал (зараз це неможливо), з Валу – у консульство Латвії, у міський палац культури або на вокзал. Зараз це теж неможливо. Втім, і від «Прогресу» до палацу культури не завадить доїхати. Або від палацу культури на Вал через вокзал. Чому б ні?
Хто знає, що вулиця Гонча є глухою у питанні транспортного сполучення, але розкішна в плані культурно-ділових об'єктів: музеї, консульство, новий розкішний готель на перетині Гончої і Полуботка, управління статистики. Пенітенціарна служба, зрештою!
То ЛЮБИМО ми своє місто чи відбуваємо номер?!