онлайн казино Украины

Слово не Воробйов: «Розвиваючи» тролейбуси, радять їхати маршрутками

Слово не Воробйов: «Розвиваючи» тролейбуси, радять їхати маршруткамиДепутат Чернігівської міськради Сергій Воробйов порадив із ЗАЗу добиратися до Красної площі та РАЦС… маршрутками.
Про це він сказав, коментуючи варіант реформування тролейбусної мережі міста, в якому немає маршруту №2.
– Маршрут №2 заміняється «Четвіркою», – пояснює пан Воробйов, член постійної комісії міської ради з питань ЖКГ, транспорту і зв’язку та енергозбереження.
Маршрут №4, дійсно, трохи видозміниться: від площі Перемоги у бік центру міста (і в зворотному напрямку) він прямуватиме проспектом Перемоги, а не вулицею Щорса, як зараз, однак повз Красну площу і РАЦС, як це робить «двійка», «четвірка» не проходитиме.
– Основна логіка (реформування. – Авт.) полягає у пріоритеті розвитку електротранспорту, як більш дешевого, у мінімальному дублюванні тролейбусних маршрутів маршрутками і в зростанні фінансової ефективності ЧТУ, – також зазначив Сергій Воробйов.
Як же після ліквідації «двійки», внаслідок реформування, покликаного розвивати електротранспорт, дістатися від ЗАЗу до центру – Красної площі та РАЦС?
– Маршрутками №№7, 33, – радить депутат Воробйов.
Окрім своєрідності розвитку електротранспорту по Воробйову, маршрутка №7, хоч і проходить повз РАЦС, але із ЗАЗом жодним чином не сполучається, не доїжджаючи до того мікрорайону понад 2,5 км.
Піші прогулянки – невід’ємна умова реформування, бо Сергій Воробйов пропонує діставатись від ЗАЗу до Красної площі і тролейбусом №4, виходячи на зупинці «Дитячий світ». Далі – піша прогулянка довжиною в 1 км.
Якщо відстані не така вже й проблема, то який був сенс у багаторічній епопеї з тролейбусом на Масани, якщо від колишньої кінцевої «шістки» до нинішньої – всього лише зо 2 км?
Пану Воробйову закидають, що ліквідація «двійки» може бути пов’язана з бажанням догодити власникам 30-го автобусного маршруту. На таке депутат відповідає, що тролейбус №2 жодним чином не пов'язаний з автобусом №30. Проте насправді зв'язок є і чималий, бо саме 30-м, через вулицю Кільцеву, можна напряму дістатися від ЗАЗу до РАЦС і практично до Красної площі (Вал, Алея героїв).
Отож, ліквідація «двійки» аж ніяк на користь пасажирам не піде: виграють тільки власники автобусних маршрутів №№30 та 33.
Дістатися до «Хімволокно» у варіанті реформованої тролейбусної мережі можна буде тільки «вісімкою», яка буде ходити з інтервалом у півгодини (і це офіційно, а тому можна уявити, скільки її доведеться чекати насправді).
Кінцевою «сімки» та «четвірки» буде КСК (понад 1 км до «Хімволокно). Таким чином, зв'язок околиці міста – першої зупинки численних приміських автобусних маршрутів, з іншою частиною Чернігова буде здійснювати тільки один тролейбусний маршрут. З інтервалом руху щонайменше півгодини, які, принаймні взимку, можна «з користю для здоров’я» провести у нових, настіж з трьох боків відкритих зупиночних комплексах.
– На радість городян «вісімка» і далі буде знищувати тролейбусне управління, – говорить депутат Воробйов. – Незважаючи на її популярність на ділянці Пухова-Вал, вона глибоко збиткова на ділянці Вал-КСК. Там у 100-місній машині їздять 5 чоловік, яких легко могли б забрати маршрутки.
Так, на відміну від тролейбусів, дістатися до КСК (Хімволокно) маршрутками жодних проблем не становить. Їх тут – на будь-який вибір: №№ 3, 35, 36, 44, 160 тощо. З недавнього часу ще й 17-й.
Не буде їздити на «Хімволокно» і тролейбус №5, маршрут якого обрізали до «Дитячого Світу» (гот. «Україна»). Маршрут №3 взагалі скоротили, а, значить, від центра міста до ЗАЗу дістатися можна буде тільки «четвіркою» і… великою кількістю маршруток.
Проте у новій тролейбусній мережі буде кілька нових маршрутів, зокрема 12-й (Вокзал – П’ять кутів – Рокосовського – Бобровиця) та 11-й (Незалежності – 50 років ВЛКСМ – Ялівщина – Рокосовського – Бобровиця). Таким чином, Бобровиця стане кінцевою для тролейбусів №№ 10, 11 та 12, а також зупинкою «одиниці».
Нові тролейбусні маршрути майже повністю дублюються маршрутками. Це до слів пана Воробйова про мінімальне дублювання. Так, тролейбус №12 не повторює автобус з таким же номером, найпопулярніший у місті, тільки на ділянці від колишнього Хитрого ринку до Бобровиці (2 км з 8,4 км загальної протяжності). Окрім 12-го автобуса, на схожому з новим тролейбусом маршруті працюють чимало маршруток, зокрема №№ 8, 11, 43 тощо.
Тролейбус №11 майже повністю дублюється автобусом №21 (від Незалежності до магазину «Турист»), тролейбус №5 – автобусами №№ 35, 101, тролейбус №9 – автобусом №27 повністю і т. д.
При кількості та регулярності курсування маршруток і годинних очікуваннях тролейбусів, вибір пасажирів цілком очевидний і він аж ніяк не піде на користь зростанню фінансової ефективності ЧТУ, як і запропоноване реформування тролейбусної мережі міста зовсім не свідчить про пріоритет розвитку електротранспорту.
Недосконалість тролейбусної мережі Сергій Воробйов пропонує вирішувати за рахунок пересадок з одного маршруту на інший.
– Ідеальний варіант можна було б реалізувати через електронний квиток, – вважає депутат. – Щоб пересадка упродовж певного часу була або безкоштовною, або за півціни. Але поки що електронний квиток не впроваджений, отже маємо те, що маємо.
Уявляєте, як після півгодинного очікування одного тролейбуса, ви потім стільки ж очкуєте іншого? З такою швидкістю, певне, можна встигнути на роботу тільки в тому разі, якщо працюєш депутатом міської ради.
У новій мережі дещо видозмінений тролейбусний маршрут №6 у напрямку руху від Незалежності до 2-ї міськлікарні (зворотний напрямок – без змін). Різниця у тому, що на П’яти кутах «шістка» звертатиме до військкомату, а не вгору на вул. Молодчого, як зараз. А далі – вулиці Шевченка, Рокосовського, Доценка і за старим маршрутом – до 2-ї міськлікарні.
– Повз ринок «Нива» «шістка» не проходитиме, – говорить Сергій Воробйов. – … Рокосовського, Доценка, Пухова…
Насправді, щоб тролейбус, рухаючись уздовж вулиці Рокосовського (від Технологічного університету) міг потрапити на вулицю Доценка, оминувши ринок «Нива», він має здійнятися у повітря або телепортуватися.

Похожие публикации


Наверх