онлайн казино Украины

Дискримінаційний тариф зажене Чернігів у «транспортне Середньовіччя»

Дискримінаційний тариф зажене Чернігів у «транспортне Середньовіччя»Пам’ятаєте давню приказку – «любиш з гірки спускатися, люби і санчата возити»? Існує ще один вислів про мишоловку і безкоштовний сир.

Так от – дещо схоже на «мікс» оцих двох фраз зараз спостерігається у Чернігові. Мова йде про транспортні перевезення.
З початку року в обласному центрі запрацювала нова мережа руху. І попри песимістичні заяви, чернігівці загалом усім задоволені. Деякі перевізники вже навіть оновили рухомий склад. Наприклад, на 25-му маршруті працюють новенькі комфортабельні красені-автобуси. Перевізники також взяли на себе інвестиційні зобов’язання: повністю оновити рухомий склад, встановити дійсно потрібні і корисні GPS-навігатори, забезпечити водіїв новенькою охайною формою, впровадити валідатори для безготівкового розрахунку проїзду тощо.

Паралельно з цими процесами відбувається інший (звичайно, неприємний для пересічних чернігівців) – перегляд тарифів на проїзд в громадському транспорті. З тим, що вартість проїзду треба збільшувати і це логічний та об’єктивний крок, погоджуються всі тверезомислячі чернігівці. Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко також заявляв, що якби там кому не хотілося, але тарифи переглядати дійсно треба.

Факти говорять самі за себе: подорожчали паливно-мастильні речовини, шини, акумулятори, деталі, комплектуючі, зросла мінімальна заробітна плата і податки. Тому ціна за проїзд не може залишатися без змін. Зараз перевізники працюють в збиток. Це не голослівна заява чи маніпулятивна омана. Вони дійсно надали розрахунки, в яких чітко і аргументовано довели, що возити по 3-50 – це шлях в «транспортний колапс».

А якщо говорити про виконання інвестиційних зобов’язань, то і поготів. Адже всі витрати (встановлення трекерів, форма для водіїв, оновлення техніки і т.д.) лягають на плечі перевізників.

За наданими розрахунками, логічний тариф у Чернігові має становити приблизно 6 гривень. Але дискримінаційна риторика регуляторного акту передбачає збільшення вартості проїзду до 4 гривень. Тобто, фактично всі аргументи перевізників кинули у сміттєву урну.
Зважаючи на непросту ситуацію, чернігівські перевізники готові піти на компроміс і погоджуються на тариф 5 гривень. Адже дискримінаційний тариф 4 гривні автоматично зажене Чернігів у «транспортне Середньовіччя». Перевізники не зможуть виконати інвестиційні зобов’язання і тому про якісні комфортабельні автобуси чернігівцям доведеться забути. На маршрутах працюватимуть старезні розвалені ржаві корита…
З метою попередити соціальну напругу і недопущення транспортного колапсу, чернігівські перевізники звернулися до Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка з відкритим листом (на фото нижче).

* * *
Цікаво, що ж думають про перегляд транспортного тарифу чернігівці?
Аліна Чулінда

«Тарифи – це болюча тема. Тип паче зараз, коли населення ледве кінці з кінцями зводить. Але ж і перевізників можна зрозуміти. Я активно моніторю ситуацію з перевезеннями і реально погоджуюся, що треба підвищувати тариф. Але перевізники повинні виконати всі обіцянки і забезпечити якість і безпеку пасажирів».

Микола Акименко
«Ви знаєте, я рідко їжджу маршрутками, але у мене кум працює на одному з маршрутів. Так він розповідав, що зараз ситуація дійсно у перевізників невесела. Тому, мабуть, подорожчання логічне».

Ангеліна Репняк
«Скажу одне. Їздити в тарадайках роздовбаних я не хочу. Будуть класні маршрутки, буду платити більше. За корита ржаві 5 гривень не збираюся давати».

Антоніна Федорченко
«Я на роботу і у справах в основному ходжу пішки. Але якщо доводиться їхати громадським транспортом, звісно, приводить у шок. Тому, якщо будуть нові маршрутки, більші за розміром, з нормальними можливостями для оплати , або якоюсь формою проїзних навіть у маршрутках, то звісно, якщо буде подорожчання, особливого обурення в мене не викличе. А піднімати тариф без зміни умов - це неправильно».

Похожие публикации


Наверх