онлайн казино Украины

Конкурси виграються завчасно – правило чи необхідність?

Конкурси виграються завчасно – правило чи необхідність?Так роками склалось, коли перевізники задовго до конкурсу домовляються про маршрути, на які будуть подаватись на конкурс. Зазвичай, це відбувається в силу нашого законодавства. Шансів на перемогу в конкуренції малого підприємства зовсім невеликі.
Подібна ситуація склалась і зараз. І тільки ті перевізники, з якими по різним причинам не виходило «домовитись», могли створити конкуренцію.
Нагадаю, що конкурс на обслуговування міських маршрутів відбудеться вже 23 грудня 2016 року. Після удосконалення маршрутної мережі залишилось 37 маршрутів, на які претендують 14 перевізників.
КП «Чернігівське тролейбусне управління» претендує всього на 2 автобусні маршрути.
ДП «Пассервіс» претендує на обслуговування 20-ти маршрутів та ТОВ «Пассервіс-люкс» - на 3 маршрути.
ПрАТ «Таксосервіс» - на 13 маршрутів.
Нова київська компанія ПП «А.Т.Н.» претендує на 2 міські маршрути.
Решта, переважно дрібні перевізники (ФОП Гребінник А.В., ТОВ «Пассервіс-ЛТД», ФОП Кушнір Ю.М., ТОВ «ЧАК», ПП «ЧАК плюс», ПП «Автоера», ФОП Заєць М.М., ФОП Мекшун Г.Л., ФОП Корень В.В.) хочуть обслуговувати «свої» маршрути, тобто ті, що обслуговували вже багато років до цього.
Інтрига перед конкурсом
Інтрига залишаться навколо нового перевізника (ПП «А.Т.Н») і тих, хто претендує на більшу кількість маршрутів, створюючи конкуренцію – це підприємства сім’ї Вакуленка (ДП Пассервіс» та ТОВ «Пассервіс-Люкс») та ПрАТ «Таксосервіс». На які саме маршрути кожен з них подається, буде відомо тільки в день проведення конкурсу – 23 грудня 2016 року. Зараз можемо тільки передбачати дії того чи іншого претендента.
ПП «А.Т.Н.»
За неперевіреною інформацією київський перевізник претендує на міські маршрути №1 та №25, які наразі обслуговує ФОП Корінь та ПрАТ «Таксосервіс». Точна інформація буде відома після проведення конкурсу 23 грудня 2016 року. Позитив полягає в тому, що дана компанія створює конкуренцію на чернігівському ринку. Але є й інша сторона. Даного перевізника ніхто не знає і наскільки він якісно буде працювати у місті – теж невідомо. А перше враження від спілкування з представниками компанії не дуже вражає, враховуючи їхню зверхню поведінку та таємничість. Тому виникає питання, наскільки буде відкритим дане підприємство, якщо залишиться працювати у Чернігові?
Також залишається відкритим питання щодо медичних працівників та механіків, які територіально працюють у Києві і поки не зрозуміло, яким чином вони будуть обслуговувати у Чернігові автобусні маршрути, в разі перемоги.
Є питання щодо експлуатації транспортних засобів, які були виставлені на конкурс. Деякі з них наразі задіяні на приміських київських маршрутах.
ДП «Пассервіс» та ТОВ «Пассервіс-Люкс»
На найбільшу кількість маршрутів претендує сім’я Вакуленка – 23 міські маршрути. Переважно, це всі маршрути, які обслуговувались й раніше даними підприємствами. Також скоріш за все підприємство буде претендувати на маршрут №26, що об’єднався з маршрутом №32 після удосконалення маршрутної мережі. Маршрут №26 наразі обслуговує ТОВ «ЧАК» (директор Ковальов О.О.) і шансів на перемогу з підприємствами Вакуленка майже немає.
На сьогодні ці два підприємства обслуговує 26 міських маршрутів, детальніше за посиланням: http://www.bus.cn.ua/perevizniki-ta-marshruti/category-items/3-perevizniki-ta-marshruti/2-perevizniki.html

Похожие публикации


Наверх