онлайн казино Украины

Туристів у Чернігові не тішать стан доріг та громадського транспорту

Туристів у Чернігові не тішать стан доріг та громадського транспорту795 туристів, що приїздили до Чернігова з 16 вересня по 16 жовтня, заповнили анкети, результати аналізу яких дадуть змогу написати стратегію туристичного розвитку Чернігова.
Про це під час прес-конференції у приміщенні виконкому міськради повідомили організатори опитування.
За їхніми словами, понад 150 студентів Чернігівського національного технологічного університету «ловили» гостей міста на вокзалах, ринках, у торгово-розважальних центрах, рестораціях, на гуртовій базі, поблизу пам’яток архітектури та в інших людних місцях.
«137 анкет заповнили онлайн, в електронній формі, - розповіла доцент вишу Тетяна Забаштанська. – Приємно було чути майже від усіх опитаних, що вони знову хочуть завітати до Чернігова. Переважно, це були молоді громадяни України, Польщі, Білорусі, Росії. 38 відсотків респондентів приїхали заради відпочинку, 34 – відвідати друзів та родичів, 16 – для ознайомлення з об’єктами культури та заради екскурсій, 15 – через шопінг».
Як зазначила Тетяна Забаштанська, серед туристів більшість становили студенти та наймані працівники.
«Про наше місто вони дізналися з порад родичів та приятелів і тих, хто був раніше, - наголосила вона. – Цікаво, що 59 відсотків опитаних відвідують його регулярно і лише 16 – уперше. Здебільшого, дістаються «маршрутками» та потягами, щоб залишитися на 2 дні. 51 відсоток респондентів зупиняється у родичів та друзів, 17 відсотків – в орендованих помешканнях, 9 – у хостелах, 7 – у готелях. Найбільше задовольнила їх привабливість міста і його пам’яток, якість обслуговування в кафе та ресторанах. Не потішили туристів стан доріг, громадського транспорту та цін на товари і послуги. 97 відсотків хочуть приїхати сюди ще. Чернігів асоціюється у них з храмами, парками, історією та пивом».
На основі одержаних результатів, пояснила заступник міського голови Ольга Хоніч, робоча група з чиновників, готельєрів, рестораторів, гідів, депутатів, громадських діячів має створити стратегію туристичного розвитку та промоції Чернігова.
«Вони ж будуть допомагати в її реалізації, - додала вона. – Наразі турист за день перебування у Чернігові витрачає в середньому 2730 гривень. Провівши наступного року подібне анкетування, ми зможемо виміряти наскільки ця цифра зростатиме і наскільки ефективною буде стратегія».
На думку народного депутата Анни Романової, результати дослідження засвідчили, що в місті погано працює сфера розміщення (готелі, хостели, пансіонати).
«Згідно до моїх розрахунків, у розвиток туризму та промоції міста слід інвестувати десь 1 мільйон гривень, –підкреслила вона. – Його треба витратити ефективно, аби він приніс ще стільки ж. Можна 50 відсотків витратити на якісний туристичний продукт (яскравий фестиваль, прес-тури, симпозіуми) а ще 50 – на промоцію».
Просто під час прес-конференції організатори, як і обіцяли, влаштували для заповнювачів анкет розіграш призу – романтичного вік-енду у Чернігові.
Переможцем виявився 27-річний турист з Гомеля, що приїхав втретє до нашого міста і жив в орендованій квартирі. Приємними його наступні відвідини Чернігова мають зробити безкоштовні проживання у готелі, харчування, екскурсія та романтична вечеря.

Похожие публикации


Наверх