
Нова "сімка" від BMW: три турбіни, повний привід і... 6,4 л на 100 км

Німці охоче діляться інформацією про рестайлінг седана сьомої серії.
По-перше, авто отримало нові бампери, решітку радіатора та фари зі світлодіодами, розповідає програма "Драйв".
У салоні - нові передні крісла, а в їхніх спинках - дисплеї діагоналлю 9.2 дюйма. Вже в базі "сімку" обладнують електропідсилювачем керма та пневматичною підвіскою.
Але все це дрібниці, порівняно з новим трилітровим турбодизелем. Німці зуміли приліпити до "шістки" одразу три турбіни і вичавити з неї 380 конячок! Такий двигун може розігнати двотонний автомобіль до "сотні" за 4,9 с. Заявлени розхід - неймовірні 6,4 л пального на "сотню". Таку сімку оснащують повним приводом.
Решту двигунів у гамі доопрацювали. Одні здобули додаткові сили, інші навпаки стали слабшими, зате трохи вгамували апетит. У парі з усіма агрегатами тепер працює восьмиступінчатий "автомат".
У списку опцій є система розпізнавання пішоходів на дорозі, система проектування інформації на вітрове скло та інтелектуальні фари, які можуть самостійно перемикати ближнє та дальнє світло.
Продажі оновленого BMW сьомої серії стартують восени.