
Новини від Euronews

“Насправді приваблива в машині її ціна. Я купляв вже уживану, то вона була значно, на порядок дешевшою від уживаної іномарки. А стан був чудовий. За такі гроші іномарку, ясна справа, не купити”, – каже Дмітрій.
Сама колись походячи від іномарки, італійського Fiat 124, LADA стала символом радянського автопрому. За довгу її історію класичну LADA придбали майже 18 мільйонів людей.
“Всі іномарки – однакові. Ну гляньте на них – всі однакові, за виключенням дуже дорогих – безлика маса. А у мене машина яскрава, і на парковці її видно і в масі машин”, – каже молода москвичка Юлія Мартинова.
“АвтоВАЗ” все ж вирішив поставити крапку в 30-літній історії автомобіля. Конвеєри на “ІжАвто”, де ще місяць тому штампували класичну LADA, вже переобладнують під нову LADA Granta. Щоправда, репутація цієї новинки вже підмочена: російський автомобільний гігант кілька місяців тому змушений був відкликати майже 100 тисяч автомобілей через несправність у паливній системі. Обсяги продажів LADA падають: цьогоріч вперше за 20 років “АвтоВАЗ” не потрапив до трійки лідерів на українському автомобільному ринку.