Асоціація автоімпортерів хоче знизити акцизний збір на іномарки
Всеукраїнська асоціація автоімпортерів і дилерів готує законопроекти, якими передбачається значно знизити акцизний збір за ввезення б/в іномарок, а в майбутньому взагалі від нього відмовитись.
"Зараз українець при розмитненні б/в автомобіля повинен заплатити акцизний збір, який в 2-3 рази перевищує вартість самого автомобіля. На майбутнє, ми плануємо взагалі скасувати акциз, оскільки Україна залишилася єдиною країною в Європі, де існує такий збір. У всьому світі акциз — це податок на високорентабельні товари, наприклад, алкоголь чи сигарети, або на предмети розкоші", — пояснив гендиректор асоціації Олег Назаренко.
За його словами, таке зниження вартості митного оформлення, завдасть удар по "чорному" ринку автомобілів і дозволить залучити до державного бюджету додаткові надходження.
"У нас пів країни змушені ставати злочинцями, оскільки цими митами, водія заганяють у тінь. Купивши в тій же Німеччині, машину за 500 євро, тут потрібно заплатити за її розмитнення в п'ять разів більше. При цьому півкраїни на таких автомобілях їздить, знаючи лазівки і способи. Думаю, якщо дати нормальну можливість їх розмитнити, держава отримала б додаткові доходи, а так залишається ні з чим взагалі", — сказав експерт.
"Зараз українець при розмитненні б/в автомобіля повинен заплатити акцизний збір, який в 2-3 рази перевищує вартість самого автомобіля. На майбутнє, ми плануємо взагалі скасувати акциз, оскільки Україна залишилася єдиною країною в Європі, де існує такий збір. У всьому світі акциз — це податок на високорентабельні товари, наприклад, алкоголь чи сигарети, або на предмети розкоші", — пояснив гендиректор асоціації Олег Назаренко.
За його словами, таке зниження вартості митного оформлення, завдасть удар по "чорному" ринку автомобілів і дозволить залучити до державного бюджету додаткові надходження.
"У нас пів країни змушені ставати злочинцями, оскільки цими митами, водія заганяють у тінь. Купивши в тій же Німеччині, машину за 500 євро, тут потрібно заплатити за її розмитнення в п'ять разів більше. При цьому півкраїни на таких автомобілях їздить, знаючи лазівки і способи. Думаю, якщо дати нормальну можливість їх розмитнити, держава отримала б додаткові доходи, а так залишається ні з чим взагалі", — сказав експерт.