Веб студия Паутинка Черниговский информационно развлекательный портал

РАЗДЕЛЫ



играть онлайн бесплатно


Украинская Сеть обмена трафиком

АВТОРИЗАЦИЯ

Имя пользователя:

Пароль:



Баннер

КАЛЕНДАРЬ НОВОСТЕЙ

«    Декабрь 2016    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Популярные теги

Требуется для просмотраFlash Player 9 или выше.

  Категория: Основные новости Чернигова   Автор: Joker   
Чи поділять два перевізники Старий Білоус, або навіщо продовжувати маршрут-привид?Гарячі дискусії розгорілися 20 травня під час засідання виконкому Чернігівської міськради стосовно продовження 29 маршрутки(ЗАЗ – Стара Подусівка) до с. Старий Білоус.
Відповідний проект рішення на обговорення виніс начальник управління транспорту Олександр Бельський.
За його словами, питання ставиться на розгляд виконкому за рекомендацією транспортної комісії та у зв’язку із численними проханнями містян.
Зазначимо, раніше в чернігівських ЗМІ вже повідомлялося про засідання транспортної комісії, під час якого окремі її члени активно лобіювали продовження 29 маршруту. До координаційної ради увійшов, зокрема, і його власник Сергій Вакуленко.
До того ж, петиція із відповідним проханням набрала необхідну кількість голосів.
Проти проекту рішення із різкою критикою виступили одразу декілька членів виконкому.
Секретар міськради Віктор Бистров заявив: це питання не в компетенції виконкому, адже проектом пропонується вивести міський маршрут за межі міста. А це – порушення Закону України «Про автомобільний транспорт».
Заступник міського голови Олександр Ломако додав: міська влада не може нести відповідальність за маршрут поза межами Чернігова.
Стосовно ж головного конкурента 29 маршрутки - 1 маршруту(вулиця Одинцова – с. Старий Білоус), то він існував ще до відповідних змін у законодавство, які були прийняті у 2006 році.
Чи не єдиний, хто активно підтримував продовження 29 маршруту – депутат від «Батьківщини» та член виконкому Юрій Власенко.
На його думку, якщо існує відповідний запит від громади, міськрада повинна його виконувати. Також він апелював на численні скарги жителів Старого Білоуса на 1 маршрут.
Мовляв, зранку в автобус, як то кажуть, не протиснешся, а тому, якщо один перевізник не справляється із пасажиропотоком, треба давати можливості іншим перевізникам. Згадав Власенко і про дачників, яким комфортніше добиратися на ЗАЗ без пересадок.
У відповідь міський голова Владислав Атрошенко почав «троллити» Власенка, мовляв, той дбає не про інтереси жителів Старого Білоуса, а про власні політичні дивіденди(Власенко – один із можливих кандидатів в нардепи по 206 округу. - ред).
До дискусії долучився й власник 1 маршруту Валерій Корінь. За його словами, якщо 29 маршрут продовжать до Старого Білоуса, то знищать його маршрут. Він згадав про досвід «попередників»(команди Олександра Соколова. - ред), за часів яких автобусні маршрути почали дублюватися маршрутками, що, фактично, витіснило перших з ринку перевезень.
Корінь також продемонстрував Атрошенку пакет документів, зокрема й рішення сесії Старобілоуської сільради від 19 лютого 2016 року. У ньому, зокрема, робота 1 маршруту визнавалася задовільною, а от продовження 29 маршруту визнавалося недоцільним. Мовляв, одразу 2 маршрути сільські не потягнуть.
На закиди Юрія Власенка стосовно перевантаженості автобусів Корінь пообіцяв вивести на маршрут 3 додаткові машини у години «пік» до існуючих вже 12-ти. Дачників на Стару Подусівку для пересадки він готовий возити і за 1 гривню 75 копійок.
Доводи більшості членів виконкому і позиція власника 1 маршруту взяли гору: міський голова Владислав Атрошенко сказав, що недоцільно виносити на виконком непрофесійні проекти рішень.
Також домовилися не розглядати жодних питань стосовно зміни маршрутів аж до запровадження нової транспортної мережі.
До того ж, додав Віктор Бистров, якщо на кожен виконком будуть виноситися подібні проекти рішень, сенсу у розробці нових маршрутів та видачі під них ліцензій нуль.
Та за цим обговоренням члени виконкому залишили поза увагою ще один важливий момент, який стосується роботи 29-го. Який сенс продовжувати маршрут, який місцеві дачники називають не інакше як привидом?
Вже не один раз доводилося чути нарікання на те, що вдень «вакуленківські» маршрутки ходять із інтервалом у 40 хвилин, а останній 29-й вирушає зі Старої Подусівки о 8-й годині вечора. Причому, як заявив нещодавно один із водіїв, його вечірній рейс залежить ще від того, чи назбирається на кінцевій достатня кількість людей для поїздки. Мовляв, таке йому дозволив власник.
Ці скарги вже після завершення засідання виконкому переадресував начальнику управління транспорту Олександру Бельському. Пообіцяв розібратися.

   23-05-2016, 10:13   Просмотров: 145    Комментариев:  0

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Каталог ссылок
Каталог ссылок
Предупреждение! Информация, расположенная на данном сервере, предназначена исключительно для частного использования в образовательных целях и не может быть загружена/перенесена на другой компьютер. Ни владелец сайта, ни хостинг-провайдер, ни любые другие физические или юридические лица не могут нести никакой отвественности за любое использование материалов данного сайта. Входя на сайт, Вы, как пользователь, тем самым подтверждаете полное и безоговорочное согласие со всеми условиями использования. Авторы проекта относятся особо негативно к нелегальному использованию информации, полученной на сайте.