онлайн казино Украины

Товар в Інтернеті створення сайтів та доставка

Товар в Інтернеті створення сайтів та доставка

Стан ринку в Інтернеті сьогодні характеризується відсутністю достатнього попиту. В основі цього лежать такі причини, як недостатня поширеність Інтернету в більшості країн, відсутність традицій і звичок придбання тих чи інших товарів через нього, невирішеність проблем безпеки укладання угод та проведення фінансових транзакцій в Інтернеті і ряд інших. У таких умовах, найбільшим попитом користуються товари, для просування і продажів яких створення сайтів Тернопіль може створити більше переваг в порівнянні з традиційними каналами поширення.



До таких переваг належать такі можливості:


· Надання максимального обсягу інформації через Інтернет;


· Проведення за допомогою мінімальних зусиль порівняльного аналізу характеристик товару і пропонованих цін у різних інтернет-магазинах;


· Отримання перед-і післяпродажне обслуговування;


· Оплати товару без відвідування традиційного магазину, а для цифрових продуктів - отримання придбаного товару безпосередньо через Інтернет.


Другу групу товарів складають товари виробничо- технічного призначення - товари, придбані приватними особами або організаціями для подальшої їх переробки або застосування в бізнесі. Продаж та придбання товарів виробничо -технічного призначення в Інтернеті зазвичай проводиться на ринках В2В.


Існує два основні шляхи організації взаємодії між фірмами для здійснення цього виду продажів:



  • Перший шлях - встановлення прямих взаємовідносин між компаніями. Цей шлях знаходить сьогодні саме широке застосування, а всі етапи подібної взаємодії підтримуються службами Інтернету. Гідність методу в можливості продажів самого широкого кола товарів. Недоліки у високих витратах, пов'язаних з необхідністю підтримки великої кількості нестандартизованих процедур взаємодії.

  • Другий шлях - здійснення взаємодії на базі електронних торговельних майданчиків. Основним обмеженням є необхідність стандартизації товарів, пропонованих через біржу, для автоматизації всіх процедур взаємодії контрагентів. Однак наявність великої кількості фірм на торговому майданчику дозволяє значно підвищити ефективність взаємодії. Вже сьогодні торговельні майданчики діють у металургійній галузі, машинобудуванні та хімічній промисловості. Більш докладно їх використання описано в розділі «Система розподілу та Інтернет».


Матеріальність товару


Залежно від матеріальності товари можна розділити на дві групи:



  • Матеріальні товари - Інтернет може бути використаний як каналу їхніх продажів, просування, перед-і післяпродажного обслуговування і т. д. , але їх доставка вимагає використання традиційних засобів.

  • Нематеріальні товари - це товари, що не володіють фізичними характеристиками : інформація, програмне забезпечення, музика, записана у цифровому форматі, і т. д. Головна відмінність нематеріальних товарів від матеріальних полягає в тому, що вони можуть бути доставлені безпосередньо через Інтернет. Це призводить до значної зміни розподілу витрат на проведення заходів маркетинг- міксу , за рахунок істотного зниження собівартості розповсюдження і розмноження подібної продукції.


Життєвий цикл товару


Найважливішою концепцією , отражаюшей динаміку конкурентоспроможного перебування товару на ринку, є життєвий цикл товару.


Життєвий цикл товару характеризує закономірності розвитку обороту і прибутку фірми на конкретному ринку в часі, тобто динаміку поведінки конкурентоспроможного товару на ринку. Життєвий цикл товару в цьому випадку виступає як ідеальна модель реакції ринку на товарну пропозицію фірми. Модель життєвого циклу ілюструє, що всякий товар як продукт праці має обмеження періоду тривалості життя, в процесі якого він проходить кілька певних стадій: розробку, впровадження; зростання; зрілість, насичення, спад.


Зміна обсягу продажів і прибутку протягом життєвого циклу товару


Тривалість життєвого циклу коливається досить сильно для різних товарів. Певні резерви його подовження закладені у виробництві і реалізації не одного, а декількох товарів. Причому ці товари можуть в різних поєднаннях розташовуватися на різних ринках збуту. Найбільш раціональними в цьому випадку є рішення по розміщенню на ринках збуту не одного, а сукупності товарів із заздалегідь запланованим зрушенням стадій їх життєвих циклів. Формування такого продуктового портфеля компанії дозволяє їй здійснювати збалансовану виробничо-збутову діяльність, яка забезпечує постійне отримання прибутку і створює умови для маневреного використання капіталу при здійсненні інноваційної діяльності.


Тривалість всього життєвого циклу та його окремих стадій залежить від типу і виду товару. Однак загальною тенденцією, властивої як для предметів широкого вжитку, так і для товарів виробничо -технічного призначення є скорочення їх життєвого циклу. Значний внесок сюди вносять інформаційні технології та Інтернет, які прискорюють перехід від однієї стадії до іншої, тим самим, скорочують загальну тривалість життєвого циклу товару.


Конкурентоспроможність товару


Здійснюючи вибір товару в процесі його придбання, покупець визначає відмітні ознаки, що характеризують конкурентну перевагу даного товару над аналогічними, представленими на ринку. Розробка сайту Тернопіль, замовляючи в Інтернеті саме цей товар, покупець тим самим оцінює його привабливість, можливу ступінь задоволення своєї конкретної потреби і свою готовність нести витрати, пов'язані з його придбанням та використанням.


Сукупність якісних і вартісних характеристик товару, що сприяють створенню його переваги над товарами-конкурентами в задоволенні конкретної потреби покупця, визначає конкурентоспроможність товару.


Розвиток електронної комерції, що посилюються тенденції глобалізації ринків служать одними з джерел посилення конкуренції. Її зріст ставить перед підприємствами завдання підвищення конкурентоспроможності своїх товарів, створення їх конкурентних переваг, тобто характеристик та властивостей товару, які дають підприємству певну перевагу над своїми суперниками, а споживачеві - оптимальне поєднання споживчих характеристик товару.


Перевага оцінюється в порівнянні, тому є відносною характеристикою і обумовлюється різними факторами. Фактори переваги можна розділити на дві великі категорії - зовнішнє і внутрішнє конкурентну перевагу, які характеризують здатність товару і фірми змагатися зі своїми опонентами.

Похожие публикации


Наверх