Instagram використовуватиме фотографії користувачів із рекламною метою
Сервіс Instagram оприлюднив нові правила користування, які дозволяють використовувати фотографії користувачів у рекламних цілях.
Нові правила вступають у дію з 16 січня 2013 рокі, повідомляє The New York Times.
За новими правилами, Instagram також зможе обмінюватися користувальницькою інформацією із своєю материнською компанією Facebook.
Щодо реклами Instagram, то відтепер її безпосереднім учасником зможе стати будь-який користувач сервісу.
Крім цього, рекламні або комерційні оголошення в Instagram не обов’язково мають позначатися як такі.
До слова, з новим Instagram 3.0 користувачі можуть розміщувати фото на карті.
Нові правила вступають у дію з 16 січня 2013 рокі, повідомляє The New York Times.
За новими правилами, Instagram також зможе обмінюватися користувальницькою інформацією із своєю материнською компанією Facebook.
Щодо реклами Instagram, то відтепер її безпосереднім учасником зможе стати будь-який користувач сервісу.
Крім цього, рекламні або комерційні оголошення в Instagram не обов’язково мають позначатися як такі.
До слова, з новим Instagram 3.0 користувачі можуть розміщувати фото на карті.