Facebook розмістить рекламу у стрічці новин
Найближчим часом соціальна мережа Facebook починає серію експериментів, пов'язаних із впровадженням рекламних оголошень у стрічки новин користувачів.
Рекламні новини від брендів будуть спеціально позначені. Як повідомив портал AdWeek, вони з'являтимуться у тій же стрічці, в якій користувачі бачать оновлені статуси своїх друзів.
Зараз схожі повідомлення з'являються лише у випадку, коли користувач або його друзі підписуються на оновлення сторінки брендів.
На початку цього року у Facebook уже з'явились так звані “Новини спонсорів” (Sponsored Stories). За словами засновника мережі Марка Цукерберга, з нововведенням компанія заробляє 1 мільйон доларів щодня.
Поки що не відомо, чи вплине новий проект на відвідуваність Facebook.
Нагадаємо, нещодавно акції компанії Facebook впали до історичного мінімуму.
Рекламні новини від брендів будуть спеціально позначені. Як повідомив портал AdWeek, вони з'являтимуться у тій же стрічці, в якій користувачі бачать оновлені статуси своїх друзів.
Зараз схожі повідомлення з'являються лише у випадку, коли користувач або його друзі підписуються на оновлення сторінки брендів.
На початку цього року у Facebook уже з'явились так звані “Новини спонсорів” (Sponsored Stories). За словами засновника мережі Марка Цукерберга, з нововведенням компанія заробляє 1 мільйон доларів щодня.
Поки що не відомо, чи вплине новий проект на відвідуваність Facebook.
Нагадаємо, нещодавно акції компанії Facebook впали до історичного мінімуму.