Facebook дасть 10 мільйонів на благочинність через приховану рекламу
Позов проти компанії за розміщення прихованих рекламних оголошень було подано з боку групи користувачів, які побачили на своїх сторінках нібито відмічені ними рекламні повідомлення.
Послуга Facebook "Спонсоровані історії" — поєднання комерційних оголошень і розважального матеріалу. Вона була запущена в січні 2012 року.
Як тільки будь-який користувач мережі дивиться відеоролик, слухає аудіокомпозицію або читає замітку комерційного змісту, в головній стрічці новин відразу з’являється повідомлення про його підписку на цей матеріал.
Таким чином, переглянувши інформацію комерційного або рекламного змісту, користувач автоматично "розповідає" про це своїм друзям в мережі.
Суд в Сан-Хосе, у якому почався процес проти Facebook, звинувачує мережу в порушенні каліфорнійського закону, а саме у використанні чужих акаунтів та імен для поширення рекламного контента без можливості відмовитися від даної опції або отримувати за неї гроші.