
Експерти: На iPad чекає доля "аспірину"

Бренд від Apple почав асоціюватися з цілою категорією продуктів, зазначають експерти.
Експерти втім зазначають, що "для Apple така ситуація не так вже й хороша, як може здатися на перший погляд. Одним з найбільших побоювань всіх корпорацій є ймовірність настільки широкого поширення і впізнавання торгової марки, що вона перестає асоціюватися з самою компанією або пристроєм".
У результаті бренд визнається загальним для всього класу продуктів і стає захищеним від судових претензій, навіть якщо його використовує якась невідома компанія.
В якості прикладів фахівці наводять бренди "аспірин" і "героїн", які колись належали фармацевтичному виробникові Bayer. Те ж саме стосується колишніх торгових марок "ескалатор", "термос" і "йо-йо". Компанії Xerox ледь вдалося відстояти права на власний бренд. Втім, споживачі все одно звикли називати будь копіювальний апарат "ксероксом", навіть не замислюючись, що це лише назва корпорації, яка першою випустила автоматичний копір.
В IT-індустрії можна згадати компанію Google, з назвою якої сьогодні у багатьох асоціюється інтернет-пошук.