На зовнішню рекламу політсили витратили до 200 мільйонів гривень
За словами керівника Асоціації зовнішньої реклами Артема Біденка, на зовнішню рекламу протягом передвиборчої кампанії витратили 150-200 мільйонів гривень: лідерами стали Партія регіонів та "Україна - Вперед!".
"По кількості реклами сказати дуже складно, адже було багато "джинси", тому порахувати ці витрати важко. Стосовно зовнішньої реклами, як і всіх медійних каналів, порахувати простіше, бо існує відповідний моніторинг. Для зовнішньої реклами щомісячне розміщення становило 12 тисяч площин, у жовтні – 16 тисяч площин. Якщо рахувати по грошах, то загалом виборча кампанія для зовнішньої реклами склала 150-200 мільйонів гривень, - розповів Артем Біденко.
Він зазначив, що найбільше білбордів з політичною рекламою розмістили Партія регіонів та партія Наталії Королевської "Україна - Вперед!".
"Однозначно – Партія регіонів (лідер за кількістю політреклами), і це стосується не лише зовнішньої реклами, але й телевізійної реклами, реклами преси. Згідно з нашим внутрішнім моніторингом, у жовтні Партія регіонів розмістила приблизно 6500 площин. На другому місці знаходиться партія Королевської – 2500 площин. Трохи менше 2500 площин розмістила партія УДАР, до 2000 – Об'єднана опозиція, комуністи – приблизно 1500 площин, десь стільки ж – партія "Наша Україна", - заявив Біденко.
Нагадаємо, успішна родина на білбордах Партії регіонів виявилась не українською.
"По кількості реклами сказати дуже складно, адже було багато "джинси", тому порахувати ці витрати важко. Стосовно зовнішньої реклами, як і всіх медійних каналів, порахувати простіше, бо існує відповідний моніторинг. Для зовнішньої реклами щомісячне розміщення становило 12 тисяч площин, у жовтні – 16 тисяч площин. Якщо рахувати по грошах, то загалом виборча кампанія для зовнішньої реклами склала 150-200 мільйонів гривень, - розповів Артем Біденко.
Він зазначив, що найбільше білбордів з політичною рекламою розмістили Партія регіонів та партія Наталії Королевської "Україна - Вперед!".
"Однозначно – Партія регіонів (лідер за кількістю політреклами), і це стосується не лише зовнішньої реклами, але й телевізійної реклами, реклами преси. Згідно з нашим внутрішнім моніторингом, у жовтні Партія регіонів розмістила приблизно 6500 площин. На другому місці знаходиться партія Королевської – 2500 площин. Трохи менше 2500 площин розмістила партія УДАР, до 2000 – Об'єднана опозиція, комуністи – приблизно 1500 площин, десь стільки ж – партія "Наша Україна", - заявив Біденко.
Нагадаємо, успішна родина на білбордах Партії регіонів виявилась не українською.