Комп'ютерні ігри "висушують" мозок
КИЇВ. 10 березня. АМН. Сучасна людина має всі шанси на "висушування" власного мозку за допомогою різних відеоігор, вважають британські вчені. Вони провели низку досліджень з цього приводу, повідомляють зарубіжні ЗМІ.
Раніше було доведено, що комп'ютерні та інші відеоігри сприяють розвитку швидкості реакції, в першу чергу - реакції на рух, а також допомагають дитині концентрувати увагу. Однак при цьому, крім негативного впливу на зір, комп'ютерні ігри ще й викликають чимало проблем - зокрема, проблеми в комунікації.
Останні оприлюднені дані свідчать, що при великому ігровому досвіді у підлітків зменшується обсяг сірої речовини в головному мозку, а також руйнуються деякі важливі взаємозв'язки в ввіділах мозку.
Як наслідок - вибірковий розвиток ділянок мозку, відповідальних за реакцію на рух, а також зір, при цьому у дітей та підлітків, які щодня присвячують комп'ютерним іграм не менше двох годин, фактично атрофується просторове мислення, а також здатність до абстрактного мислення. Ще десять років тому вчені були переконані, що комп'ютерні ігри сприяють розвитку абстрактного мислення, адже дитина до певного віку не здатна оцінювати зображення на екрані телевізора або комп'ютера як щось, не пов'язане з реальним, фізичним світом.
При цьому діти, які грали в комп'ютерні ігри, за твердженнями японських дослідників кінця ХХ століття, дуже рано пізнавали певну абстрактність об'єктів, що знаходяться на екрані комп'ютера або телевізора.
Згідно з дослідженнями, що проводилися в країнах Європейського Союзу, середньостатистичний підліток до 11 років проводить за комп'ютером (найчастіше - граючи в комп'ютерні ігри) не менше двох тисяч годин на рік або в середньому 2-3 години кожен день. Адаптація мозку в цьому віці відбувається досить швидко - зазвичай для цього достатньо кількох тижнів такого графіка. Результат - зниження обсягів сірої речовини, порушення уваги, підвищення агресивності поведінки, практична нездатність до міжособистісного спілкування, десоціалізацію.
Раніше було доведено, що комп'ютерні та інші відеоігри сприяють розвитку швидкості реакції, в першу чергу - реакції на рух, а також допомагають дитині концентрувати увагу. Однак при цьому, крім негативного впливу на зір, комп'ютерні ігри ще й викликають чимало проблем - зокрема, проблеми в комунікації.
Останні оприлюднені дані свідчать, що при великому ігровому досвіді у підлітків зменшується обсяг сірої речовини в головному мозку, а також руйнуються деякі важливі взаємозв'язки в ввіділах мозку.
Як наслідок - вибірковий розвиток ділянок мозку, відповідальних за реакцію на рух, а також зір, при цьому у дітей та підлітків, які щодня присвячують комп'ютерним іграм не менше двох годин, фактично атрофується просторове мислення, а також здатність до абстрактного мислення. Ще десять років тому вчені були переконані, що комп'ютерні ігри сприяють розвитку абстрактного мислення, адже дитина до певного віку не здатна оцінювати зображення на екрані телевізора або комп'ютера як щось, не пов'язане з реальним, фізичним світом.
При цьому діти, які грали в комп'ютерні ігри, за твердженнями японських дослідників кінця ХХ століття, дуже рано пізнавали певну абстрактність об'єктів, що знаходяться на екрані комп'ютера або телевізора.
Згідно з дослідженнями, що проводилися в країнах Європейського Союзу, середньостатистичний підліток до 11 років проводить за комп'ютером (найчастіше - граючи в комп'ютерні ігри) не менше двох тисяч годин на рік або в середньому 2-3 години кожен день. Адаптація мозку в цьому віці відбувається досить швидко - зазвичай для цього достатньо кількох тижнів такого графіка. Результат - зниження обсягів сірої речовини, порушення уваги, підвищення агресивності поведінки, практична нездатність до міжособистісного спілкування, десоціалізацію.
Источник: http://amn.net.ua