Хто прописаний, а хто ні? У Чернігові звірять кількість людей, які зареєстровані в квартирах
Розбіжності щодо реальної кількості зареєстрованих осіб у домогосподарствах завдають фінансової шкоди підприємствам, що надають комунальні послуги. Тож ситуацію будуть виправляти.
На сьогодні розрахунок комунальних послуг ведеться для чернігівців, у яких відсутні прилади обліку, або ж обсяг послуг не можливо порахувати лічильником.
В такому випадку цифри у квитанціях нараховуються за нормативами – відповідно до кількості офіційно зареєстрованих за кожною адресою осіб. В першу чергу це стосується водопостачання/водовідведення, вивезення сміття, тепло- та газопостачання.
На нараді у мерії з ініціативою узгодити всі ці цифри виступив керівник комунального підприємства «Чернігівводоканал» Сергій Малявко.
Він розповів, що у процесі створення єдиного розрахункового центру для усіх надавачів послуг, сторони зіткнулися з тим, що в базах підприємств існують розбіжності.
Таким чином, виникла необхідність впорядкувати дані, для чого – створити єдину електронну базу прописки та дати до неї доступ усім надавачам послуг.
Міський голова Владислав Атрошенко доручив створити робочу групу, аби реалізувати цю ідею, зазначивши, що варто підключити юристів, щоб уникнути можливих порушень закону про захист персональних даних.
У разі реалізації ініціативи, цифри у платіжках виростуть у разі, якщо з’ясується, що за адресою зареєстровано більше осіб, ніж було вказано у документах підприємства, що надавало послуги.
Сергій Малявко припустив, що найбільших втрат через такі невідповідності зазнає КП АТП-2528, яке займається вивезенням сміття.
На сьогодні розрахунок комунальних послуг ведеться для чернігівців, у яких відсутні прилади обліку, або ж обсяг послуг не можливо порахувати лічильником.
В такому випадку цифри у квитанціях нараховуються за нормативами – відповідно до кількості офіційно зареєстрованих за кожною адресою осіб. В першу чергу це стосується водопостачання/водовідведення, вивезення сміття, тепло- та газопостачання.
На нараді у мерії з ініціативою узгодити всі ці цифри виступив керівник комунального підприємства «Чернігівводоканал» Сергій Малявко.
Він розповів, що у процесі створення єдиного розрахункового центру для усіх надавачів послуг, сторони зіткнулися з тим, що в базах підприємств існують розбіжності.
Таким чином, виникла необхідність впорядкувати дані, для чого – створити єдину електронну базу прописки та дати до неї доступ усім надавачам послуг.
Міський голова Владислав Атрошенко доручив створити робочу групу, аби реалізувати цю ідею, зазначивши, що варто підключити юристів, щоб уникнути можливих порушень закону про захист персональних даних.
У разі реалізації ініціативи, цифри у платіжках виростуть у разі, якщо з’ясується, що за адресою зареєстровано більше осіб, ніж було вказано у документах підприємства, що надавало послуги.
Сергій Малявко припустив, що найбільших втрат через такі невідповідності зазнає КП АТП-2528, яке займається вивезенням сміття.