Закон Бутерброда стає законом Смартфона
Ще у старших класах школи, після закону Ньютона ми вивчили і закон Бутерброда: «Завжди падає маслом униз». До речі, його витісняє закон Смартфона: «Намагається упасти склом униз».
У другій половині дня, у п’ятницю для комунальників ЖЕКу-10 закон Бутерброда – Смартфона виглядав так.
Коли уже мріялося про вихідні з сім’єю і риболовлю зі спінінгом на щуку, у дев’ятиповерхівці 1 Травня,161 прорвало трубу з холодною водою.
Небайдужа людина з третього під’їзду цього корпусу почула чи побачила, що прорвало трубу, і водичка за законами фізики почала розтікатися у підвалі.
Другий «+». У цієї небайдужої людини вистачило терпіння додзвонитися у контактний центр 0800 50-93-50. Адже туди забивали телефонні лінії і створювали чергу всі чернігівці, у кого до працівників «Облтеплокомуненерго» були претензії - не спустили повітря з батарей.
Старший оператор колцентру передав термінову заявку про порив на негайне виконання майстрам ЖЕКу. Ті якраз проходили повз будинок після виконання іншого завдання, і одразу зменшили тиск холодної води в будинку о 15 годині. По смартфону замовили необхідні матеріали та інструменти для ліквідації пориву.
А о 15:50 бригада комунальників ЖЕК-10 відновила холодне водопостачання. І доповіла про усунення аварійної ситуації старшому оператору контактного центру.
Коли один із слюсарів відновлював нормальний тиск холодної води, то наспівував пісеньку (трохи чути на відео) : «Наша служба і опасна, і трудна…»
Сьогодні – понеділок. Всі бригади комунальників уже забули про вихідні – робота знов навалюється, як лавина. Перехідний сезон найважчий.
У другій половині дня, у п’ятницю для комунальників ЖЕКу-10 закон Бутерброда – Смартфона виглядав так.
Коли уже мріялося про вихідні з сім’єю і риболовлю зі спінінгом на щуку, у дев’ятиповерхівці 1 Травня,161 прорвало трубу з холодною водою.
Небайдужа людина з третього під’їзду цього корпусу почула чи побачила, що прорвало трубу, і водичка за законами фізики почала розтікатися у підвалі.
Другий «+». У цієї небайдужої людини вистачило терпіння додзвонитися у контактний центр 0800 50-93-50. Адже туди забивали телефонні лінії і створювали чергу всі чернігівці, у кого до працівників «Облтеплокомуненерго» були претензії - не спустили повітря з батарей.
Старший оператор колцентру передав термінову заявку про порив на негайне виконання майстрам ЖЕКу. Ті якраз проходили повз будинок після виконання іншого завдання, і одразу зменшили тиск холодної води в будинку о 15 годині. По смартфону замовили необхідні матеріали та інструменти для ліквідації пориву.
А о 15:50 бригада комунальників ЖЕК-10 відновила холодне водопостачання. І доповіла про усунення аварійної ситуації старшому оператору контактного центру.
Коли один із слюсарів відновлював нормальний тиск холодної води, то наспівував пісеньку (трохи чути на відео) : «Наша служба і опасна, і трудна…»
Сьогодні – понеділок. Всі бригади комунальників уже забули про вихідні – робота знов навалюється, як лавина. Перехідний сезон найважчий.