Чернігів з наступного року потужно рекламуватимуть
У міському бюджеті на наступний рік націлені закласти значно більше коштів на промоцію, ніж було раніше.
Зокрема гроші мають піти на два напрямки: рекламні заходи з популяризації і міста і рекламу заходів, які проводяться в місті.
Мер Владислав Атрошенко вважає, що це вже на часі, адже центральна частина міста уже фактично вся відремонтована. Також на переконання Атрошенка, варто залучити перевірених фахівців, можливо й столичних.
Активна промоція міста має відбуватися одночасно зі збільшенням кількості міських розважальних заходів протягом теплого сезону.
«Я прошу також більш серйозно підійти до плану заходів, плану фестивалів. Різні напрямки: бджолярі хай їдуть до нас, ковалі, хлібопекарі, фестиваль зробити фаст-фудів, фестиваль фольклорний, джазовий, рок-фестиваль, музики кантрі, парад салютів. Останнє - якщо це можливо по закону. Музики хай грають, книжки хай виставляються, все що завгодно. Я хотів би і готелі існуючи задіяти, і якісь екскурсійно-туристичні фірми, можливо київські, і так далі», - зауважив міський голова.
Зокрема гроші мають піти на два напрямки: рекламні заходи з популяризації і міста і рекламу заходів, які проводяться в місті.
Мер Владислав Атрошенко вважає, що це вже на часі, адже центральна частина міста уже фактично вся відремонтована. Також на переконання Атрошенка, варто залучити перевірених фахівців, можливо й столичних.
Активна промоція міста має відбуватися одночасно зі збільшенням кількості міських розважальних заходів протягом теплого сезону.
«Я прошу також більш серйозно підійти до плану заходів, плану фестивалів. Різні напрямки: бджолярі хай їдуть до нас, ковалі, хлібопекарі, фестиваль зробити фаст-фудів, фестиваль фольклорний, джазовий, рок-фестиваль, музики кантрі, парад салютів. Останнє - якщо це можливо по закону. Музики хай грають, книжки хай виставляються, все що завгодно. Я хотів би і готелі існуючи задіяти, і якісь екскурсійно-туристичні фірми, можливо київські, і так далі», - зауважив міський голова.