Не пишіть міській раді у Facebook. Є надійніша комунікація

Чернігівці нерідко пишуть в особисті повідомлення сторінці прес-служби міської ради свої скарги або пропозиції по роботі міського господарства або щодо розвитку міста.

Нагадуємо, що для прийому звернень щодо роботи всіх комунальних служб, і в тому числі скарг або заявок на виконання робіт, у Чернігові створений міський контакт-центр (або «колл-центр»). Його працівники знають, яка саме служба має вирішувати ті питання, які виникли в заявника. І вони не тільки візьмуть заявку на облік, направлять її за належністю, а потім повідомлять заявнику про результат. Вони також дадуть компетентну пораду, якщо треба звертатися до інших, сторонніх служб.

Окрім того, всі скарги на роботу комунальників, направлені через колл-центр, беруться на облік та враховуються потім при аналізі якості роботи кожної служби.

Тому звернення саме через контакт-центр – логічний, сучасний і оптимальний вибір.

Телефон міського контакт-центру – 0800-50-93-50. Дзвінки туди безкоштовні з усіх телефонів. Оператори працюють цілодобово.
Також є сайт і можливість звернутися через електронний кабінет, додавши фото або відео. А також – мобільний застосунок.шаблоны для dle 11.2

  • 0
Добавлено: 26-07-2019, 07:59
0
57

Похожие публикации


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Наверх