онлайн казино Украины

Попід Красним мостом ляжуть труби на 14 млн

Попід Красним мостом ляжуть труби на 14 млн13 квітня 2018 року КП «Чернігівводоканал» розпочало черговий етап практичної реалізації масштабного проекту з реконструкції каналізаційного дюкеру через річку Стрижень в районі каналізаційної насосної станції (КНС) № 1 на вулиці Пушкіна, 1а в Чернігові.

Про це з посиланням на «Чернігівводоканал» повідомляє прес-служба міськради Чернігова.

Було оголошено процедуру закупівлі послуг, в результаті якої буде визначена компанія, що безпосередньо виконуватиме роботи на суму понад 14 млн грн.

Відповідно до умов конкурсу роботи мають бути завершені до кінця поточного року.

Навіщо?

Як наголошують фахівці КП «Чернігівводоканал», метою впровадження проекту «Реконструкція каналізаційного дюкеру через річку Стрижень в районі каналізаційної насосної станції (КНС) №1» є забезпечення мешканців значної частини міста якісними та безперебійними послугами з водовідведення, запобігання екологічній катастрофі, яка може статися внаслідок виходу стічних вод на поверхню землі та їх потрапляння у річку Стрижень.

Щоб було зрозуміло важливість для міста даного проекту, наголосимо, що через дюкер* до КНС №1 потрапляють каналізаційні стоки частини міста, яка знаходиться в межах П’яти кутів – з обох боків вулиці Шевченка до вулиці Малиновського – з обох боків вулиці Рокосовського до проспекту Перемоги.

Працюючий сьогодні сталевий двотрубний дюкер було виготовлено ще у 1974 році і прийнято на баланс КП «Чернігівводоканал» у 1978 році. Підкреслимо, що у сталевих каналізаційних труб, які прокладені під землею, після 25 років експлуатації стоками протирається днище труби, що призводить до її руйнації. При експлуатації річкового дюкеру на нього впливають зовнішні чинники (теча води, пісок та ін.) через які руйнація труб проходить значно швидше.

Що планується

Проектом реконструкції передбачено будівництво нового самопливного каналізаційного дюкеру з поліетиленових труб ПЕ SDR-17 ПРОТЕКТ із зовнішнім захисним шаром діаметром 900 мм загальною довжиною 55 п. м. паралельно існуючому зі стальних труб діаметром 800 мм на відстані 11 метрів вниз по течії річки Стрижень.

Прокладання каналізаційного дюкеру буде виконуватися в дві лінії з відстанню між нитками дюкеру у просвіті 1,5 м.

У зв'язку зі зміною траси каналізаційного дюкеру приєднання його до трас самопливних трубопроводів передбачено шляхом влаштування на них оглядових колодязів. Також від існуючого оглядового колодязя передбачено заміну існуючого бетонного трубопроводу діаметром 1000 мм на поліетиленовий із труб СПІРОКОР діаметром 800 мм зі зміною ухилу укладання трубопроводу у відповідності до існуючого бетонного трубопроводу діаметром 800 мм та заміну бетонних труб існуючого самопливного каналізаційного колектору на поліетиленові труби марки СПІРОКОР діаметром 1200 мм.

В місцях від'єднання, зміни напрямку колектору передбачено влаштування трьох оглядових колодязів, на вході в дюкер та на виході з дюкеру влаштовується вхідна та вихідна камери.

Ціна питання

Зазначимо, що проектно-кошторисну документацію проекту реконструкції дюкеру розробило ТОВ «Водпроект – Чернігів».

Кошторисна вартість будівництва становить 14799,286 тис. грн.

Очікувана вартість робіт складає 14133, 077 тис.грн.

З документацією торгів можна ознайомитися за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-13-001166-c

Довідка

*Дюкер (англ. inverted siphon, tunnel; нім. Dker m, Durchla m, Unterfhrung f) – напірний трубопровід для транспортування рідин або газів, що прокладається при перетині водних перешкод (річок, озер, водоймищ, морських акваторій тощо), під руслом річки, по схилах та дну яру, під залізницею чи дорогою. За типом водоймища розрізняють дюкери річкові, морські та болотні; за характером транспортного продукту – водопровідні, нафтопровідні, нафтопродуктопровідні і газопровідні; за конструкцією – однотрубні і двотрубні; крім того, дюкери різняться за глибиною занурення у воду, внутрішнім тиском, діаметром, видом укладки на дні водоймища, кількістю паралельно прокладених труб, а також характером впливу транспортного продукту на навколишнє середовище.

Похожие публикации


Наверх