Чому у маршрутки відпало колесо й діра, немов британський прапор?
Не витримала лихої долі одна з маршруток у Чернігові, котрі зазвичай їздять, наповнені ВІД 100% паспортної місткості.
Це «скотовозка» «Рута» маршруту №30. Халепа сталася сьогодні, 7 червня, на центральній вулиці – проспекті Перемоги.
У маршрутки на ходу відвалилося колесо. І якісь конструкції порвали на британський прапор обшивку. Це саме той випадок, коли слід казати все ж таки «ДІРА», а не «отвір».
Про подію повідомили очевидці у спільноті «Типовий Чернігів».
Сталь – зовсім не така міцна штука, як чернігівці-пасажири та їхні нервові клітини. Живе – відновлюється, а деталі – накопичують «втому». Тому навіть сталь має властивість не витримувати надмірних навантажень і деталі виходять з ладу.
Консруктори, навіть якщо це криворукі конструктори цивільного транспорту радянської школи, закладають у деталі запас міцності. Є таке поняття.
Запас міцності може бути двократний чи трикратний. Чи ще скількісь-там кратний відносно номінального навантаження. Але цей запас може діяти у випадках разових, не регулярних, а тим більше не постійні надмірні навантаження.
У випадку, коли маршрутки з ємністю «14 сидячих» ПОСТІЙНО їздять з 14 сидячими, ще 14 стоячими і на додачу парою висячих пасажирів – не допоможе і трикратний запас міцності.
Хоча… Ось, не в салон же «залетіло». Ноги нікому не відірвало. Всі живі.
Тож завтра – повторення «атракціону» від місцевих бариг-перевізників. І нові такі випадки. Доти, доки маршрутка з місткістю 14 не почне возити до 14 пасажирів, а маршрутка з місткістю 19 не почне возити до 19-ти. Це не вичерпна умова, щоб таких випадків не було, але –необхідна.
Це «скотовозка» «Рута» маршруту №30. Халепа сталася сьогодні, 7 червня, на центральній вулиці – проспекті Перемоги.
У маршрутки на ходу відвалилося колесо. І якісь конструкції порвали на британський прапор обшивку. Це саме той випадок, коли слід казати все ж таки «ДІРА», а не «отвір».
Про подію повідомили очевидці у спільноті «Типовий Чернігів».
Сталь – зовсім не така міцна штука, як чернігівці-пасажири та їхні нервові клітини. Живе – відновлюється, а деталі – накопичують «втому». Тому навіть сталь має властивість не витримувати надмірних навантажень і деталі виходять з ладу.
Консруктори, навіть якщо це криворукі конструктори цивільного транспорту радянської школи, закладають у деталі запас міцності. Є таке поняття.
Запас міцності може бути двократний чи трикратний. Чи ще скількісь-там кратний відносно номінального навантаження. Але цей запас може діяти у випадках разових, не регулярних, а тим більше не постійні надмірні навантаження.
У випадку, коли маршрутки з ємністю «14 сидячих» ПОСТІЙНО їздять з 14 сидячими, ще 14 стоячими і на додачу парою висячих пасажирів – не допоможе і трикратний запас міцності.
Хоча… Ось, не в салон же «залетіло». Ноги нікому не відірвало. Всі живі.
Тож завтра – повторення «атракціону» від місцевих бариг-перевізників. І нові такі випадки. Доти, доки маршрутка з місткістю 14 не почне возити до 14 пасажирів, а маршрутка з місткістю 19 не почне возити до 19-ти. Це не вичерпна умова, щоб таких випадків не було, але –необхідна.